Affiliate code van PS

• Wekkerton
      Wekkerton
      Bronze
      Geachte pokerstrategen,

Vraagje: Ik dacht, mja, ik blijf nu altijd Bronze.. nu FTP down ligt is het misschien niet zo gek om Everest is uit te proberen.

Dus ik wil PSVIP300 ergens invoeren, maar ik kom nergens tijdens het account creating proces een veld tegen waar ik dit in moet voeren?

Iemand die kan helpen?

Gegroet,

Maikel
  • 5 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Wekkerton,

Je bent waarschijnlijk op een pagina terechtgekomen die nog niet geupdatet is. De bonuscode is namelijk niet meer nodig. :)
      (Wel de software via onze downloadlinks downloaden!)

Zo maak je een storting bij Everest Poker, het is snel en eenvoudig:

Een storting maken doe je in de Everest Poker software als volgt:
      • Log in op Everest Poker.
      • Klik op de cashier knop.
      • In een nieuw scherm word je door het stortingsproces geleid. Je hoeft in het formulier geen coupon code in te voeren.

Meteen daarna verschijnt jouw bonus in het bonusoverzicht en kan deze onmiddellijk vrijgespeeld worden. Om jouw progressie stap voor stap te volgen, kun je via het menu "Account" alles op de voet volgen.
    • Wekkerton
      Wekkerton
      Bronze
      Juist.

Bedankt!

Maar, ik heb dus de software via de site gedownload. Als ik de software uninstall, en nadien via PS weer opnieuw download, komt het dan nog goed?

Maikel
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hmm, in dit geval kun je het beste even contact opnemen met de support van Everest Poker (voordat je een storting maakt!)

Het opnieuw installeren van de software zal de tracking van je account niet veranderen. Mocht dit in eerste instantie fout zijn gegaan, dan zal het opnieuw downloaden niet helpen.

Neem even contact op met de support van Everest Poker en leg de situatie even uit. Vraag dan even of je account toch goed gekoppeld is aan PokerStrategy.com, omdat je dit eerst zeker wilt weten voordat je een storting maakt.

Zij kunnen dan voor je nakijken of je account correct is aangemaakt.
    • sonjapoker
      sonjapoker
      Bronze
      moet je om via PS te spelen de software downloaden van deze site?

Had eerst wat met play money gespeeld en zou nu met echt geld (de 50 van jullie ) willen spelen.

Dat kan dus niet als ik het goed begrijp.

Heb zelf nog geen storting gedaan. wel al enkele free rolls voor Summit punten

zien jullie mogelijkheid om toch bij everest te starten via ps
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door sonjapoker
      moet je om via PS te spelen de software downloaden van deze site?

Had eerst wat met play money gespeeld en zou nu met echt geld (de 50 van jullie ) willen spelen.

Dat kan dus niet als ik het goed begrijp.

Heb zelf nog geen storting gedaan. wel al enkele free rolls voor Summit punten

zien jullie mogelijkheid om toch bij everest te starten via ps
      Hoi Sonja,

Het is helaas niet mogelijk om je everest-account te laten retracken naar pokerstrategy.

Misschien is het mogelijk om je huidige account op te heffen en een nieuwe aan te maken via pokerstrategy. Daarvoor zal je dan contact moeten opnemen met de helpdesk van everest. Maar ik geef je niet veel kans.

Er zijn echter nog genoeg andere sites waar je wel kan spelen via pokerstrategy:

http://nl.pokerstrategy.com/online-poker-rooms/

Let op, er staat een advies uit om niet bij een site van het ongame netwerk te spelen ivm problemen in the V.S. Dus vermijdt deze.