hellow

• almeraldo
      almeraldo
      Bronze
      ik ben kevin, bijgenaamd nieken uit geraardsbergen (belgie-oost-vlaanderen) en ben een goeie 2 jaar geleden begonnen met pokeren op pokerstars. goeie maand geleden ben ik overgestapt op full tillt en party poker om eens te zien wat de andere sites te beiden hebben... graag zou ik liever wat meer live spelen maar dit is niet altijd even makkelijk om iets te vinden, dus bij deze als iemand informatie heeft over live toernooien mag dit mij altijd toegestuurd worden :)
      ook voor private toernooien op fullt tilt of party poker mag je mij altijd contacteren.
      Greetz Almeraldo :s_biggrin:
  • 6 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Spijtig dat je naar Full Tilt Poker bent gegaan want die zijn zojuist failliet
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Over faillissement is niets gezegd, hoor. Hun licentie is opgeschort (in ieder geval tijdelijk), da's iets anders...

Los daarvan, welkom Almeraldo! Wat speel je vooral? Heb je een main game? En al besloten waar je je startkapitaal wilt gaat ontvangen?

Grz,
      Orodin
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Welkom op de site! Leukt dat je je even voorstelt.Waar komt je bjinaam 'nieken' vandaagn? En welke pokervarianten speel je eigenlijk? :)

@Farmarchist: Over al dan niet failliet zijn van Full Tilt zijn is niks officieels bekend. Wel is het zo dat de licentie van Full Tilt tijdelijk ingetrokken is.
    • almeraldo
      almeraldo
      Bronze
      is het mss daarom dat mijn laatste opname van vorige week er niet doorkomt?
    • almeraldo
      almeraldo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Orodin
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Over faillissement is niets gezegd, hoor. Hun licentie is opgeschort (in ieder geval tijdelijk), da's iets anders...

Los daarvan, welkom Almeraldo! Wat speel je vooral? Heb je een main game? En al besloten waar je je startkapitaal wilt gaat ontvangen?

Grz,
      Orodin

no limit holdem en soms is omaha maar daar moet ik nog wat artikelen over lezen. wel ik heb mijn startkapitaal op party poker laten plaatsen. waar spelen jullie zoal??? main game?
      en mijn bijnaam heb ik gekregen via mijn broer :o)
      is wel leuk welkom geheten te worden jongens! thx!
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      That's how we roll, dude ;) .

Leuk om je erbij te hebben. Enjoy!