BTN KQo NL10

• Poefters
      Poefters
      Bronze
      OnGame - $0.10 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

LP: $10.26
      CO: $8.58
      Hero (BTN): $10.00
      SB: $10.00
      BB: $7.20
      UTG: $9.85
      UTG+1: $19.00
      MP: $4.06
      MP+1: $19.03

SB posts SB $0.05, BB posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has Q:club: K:spade:

UTG raises to $0.20, fold, fold, fold, fold, fold, Hero calls $0.20, fold, fold

Flop: ($0.55, 2 players) J:club: 6:heart: 4:diamond:
      UTG bets $0.40, fold

UTG wins $0.52

Villian is 22/9/4/78 (Vpip/PFR/3B/F3B) met RFI 8% over 789hands

Hij openraist naar 2BB...haat ik...

Nu, het zou kunnen dat hij deze strategy gebruikt voor zijn monsters of eventueel zoals in het sit'ngo gebeuren vaak wordt gedaan om reraise te voorkomen met iets minder sterke handen zoals 99 ofzo...

Ik kies hier om te callen van de BTN en moet vervolgens opgeven op het c-bet op de flop...

Conclusie: Ik kan hier beter 3bet/ fold 4bet spelen niet?
      Ik denk als ik hier 3bet naar 3 of 4BB ik het vaak op de pot zal opnemen niet? 8% is nog redelijk ruim niet? Ik kan hier wel gedomineerd worden op de flop...Vandaar mijn vraag, zien jullie hier een 3bet spot in en hoe zouden jullie het dan spelen op de flop/turn?
  • 1 antwoord
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Zijn pre-flopraise is al niet zo groot (9%) en daarnaast opent hij ook nog UTG. Dit kan je beter folden pre-flop omdat je hand vaak gedomineerd zal zijn en ook niet echt speelbaar is. Met KQs kan je een call al beter overwegen, maar met KQo is een fold wel beter. 3-betten is een optie omdat hij best veel fold op 3-bets, maar als hij called ga je snel in de problemen komen op een K- of Q-high board. Daarnaast win je ook niet zo veel als normaal met een 3-betbluf hier omdat hij heeft geminraist.