99 Nl10

• Poefters
      Poefters
      Bronze
      OnGame - $0.10 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

Hero (UTG+1): $10.34
      MP: $2.28
      MP+1: $10.23
      LP: $20.10
      CO: $16.21
      BTN: $9.45
      SB: $12.31
      BB: $12.23
      UTG: $9.25

SB posts SB $0.05, BB posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has 9:heart: 9:club:

fold, Hero raises to $0.40, MP calls $0.40, MP+1 raises to $1.20, fold, fold, fold, fold, fold, Hero calls $0.80, MP calls $0.80

Flop: ($3.75, 3 players) 7:diamond: 3:club: 8:spade:
      Hero checks, MP checks, MP+1 checks

Turn: ($3.75, 3 players) 5:diamond:
      Hero bets $2.00, MP calls $1.08 and is all-in, fold

River: ($5.91, 2 players) 2:diamond:

Hero shows 9:heart: 9:club: (One Pair, Nines) (PreFlop 79%, Flop 77%, Turn 68%)MP shows 3:diamond: 4:diamond: (Flush, Seven High) (PreFlop21%, Flop 23%, Turn 32%)MP wins $5.52

As played:

Moet ik hier de flop niet uitbetten van uit mijn positie?
      Vaak checken mensen als agressor als ze in 3way pot de flop gemist hebben...
      En pak ik mss daar de pot al op? Of is het goed gespeeld enkel wat weinig geluk...
  • 3 antwoorden
    • livethelife7
      livethelife7
      Bronze
      fold pre.
    • Beowolff
      Beowolff
      Bronze

As played:

Moet ik hier de flop niet uitbetten van uit mijn positie?
      Vaak checken mensen als agressor als ze in 3way pot de flop gemist hebben...
      En pak ik mss daar de pot al op? Of is het goed gespeeld enkel wat weinig geluk...
      Doe je dit altijd? Preflop 3bet callen en donken @ flop? Dit is totaal niet profitabel. Dit kun/moet je wel doen als je je set hit, maar het board super drawy is.

Door de check @ flop, denk ik dat hij ook niet sterk is. Hij kan AK/AQ ook zo spelen. Maar door te donken @ turn, wordt je normaliter alleen gecalled door beter. Dus ik speel dit C/f - C/f - C/c. Omdat je showdown value hebt moet je eigenlijk proberen zo goedkoop mogelijk deze te zien.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Fold of 4-bet pre, afhankelijk van villain's stats. Als het een loose shortstack is dan wil je wel broke tegen hem (maar wel heads-up zonder MP1!), is ie tight dan doet je hand 't niet geweldig en is een fold wel beter. Callen is nooit goed omdat je dan een flop ziet 3-way en er bijna altijd overcards zullen vallen. Ook al heb je de beste hand dan weet je dat niet en kan je makkelijk van je hand afgebluft worden, enerzijds door de shortstack of anderzijds door MP1.

Deze flop- en turnsituatie mag je nooit in terecht komen. ;)

As played is de turndonk wel de beste oplossing.