Aa Nl10

• Poefters
      Poefters
      Bronze
      OnGame - $0.10 NL - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

Hero (SB): $9.90
      BB: $10.00
      UTG: $27.09
      UTG+1: $10.52
      MP: $10.00
      MP+1: $11.86
      CO: $9.35
      BTN: $9.91

Hero posts SB $0.05, BB posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has A:heart: A:diamond:

UTG calls $0.10, fold, fold, fold, fold, fold, Hero raises to $0.40, fold, UTG calls $0.30

Flop: ($0.90, 2 players) 8:diamond: 7:spade: Q:spade:
      Hero bets $0.70, UTG calls $0.70

Turn: ($2.30, 2 players) J:spade:
      Hero bets $1.25, UTG calls $1.25

River: ($4.80, 2 players) 3:spade:
      Hero bets $1.55, UTG calls $1.55

Hero shows A:heart: A:diamond: (One Pair, Aces) (PreFlop 83%, Flop 78%, Turn 73%)UTG shows 5:spade: 4:diamond: (Flush, Queen High) (PreFlop 17%, Flop 22%, Turn 27%)UTG wins $7.38

UTG limp: ik verwacht daar vaak PP en mss zelden AQ...

Flop: standaard play...
      Turn: De flush komt toe...ik bet daar ca 1/2pot omdat ik veronderstel dat er weinig handen nog zullen voorspelen...
      River bet ik om te folden tegen 3bet/shove...

As played? tips...
  • 7 antwoorden
    • ERDWW
      ERDWW
      Bronze
      turn complete heel veel draws. ik denk dat ik daar check call, ik heb zelf weinig verstand van cashgames verder. Pre raise ik denk ik naar 0.50c omdat UTG tog redelijk diep zit.
    • Poefters
      Poefters
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ERDWW
      turn complete heel veel draws. ik denk dat ik daar check call, ik heb zelf weinig verstand van cashgames verder. Pre raise ik denk ik naar 0.50c omdat UTG tog redelijk diep zit.
      4+1BB klopt...had dit nog niet gezien, maar dit is zeker het geval bij elk hand...
      Waarom ik het hier deed schiet mij niet echt te binnen en het is niet bepaald een leak dat ik dit enkel doe met AA, louter toevallig dat het maar 4BB is
    • livethelife7
      livethelife7
      Bronze
      pre naar 0.60$, 4+1bb p.l. + 1bb omdat je oop zit.

hate life on turn, maar denk dat c/f misschien wel het beste is daar?....

River is sowieso easy c/f, maar twijfel nog over turn, zie imo niet waar je nog value van gaat halen.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Tja, je kan er weinig aan doen dat het board zo ontzettend rot uitpakt. :P

Pre-flop $0.50. De flop en turn is wel in orde. Op de turn lijkt een bet/fold me beter omdat je bij een check/call geen idee hebt waar je staat en de hand alleen maar moeilijker wordt. Villain kan hier nog wel handen als Qx en Jx hebben die een bet callen, iemand die limp/called geef ik niet al te veel respect voor een monster hier, het blijft een fish-move. Als hij called dan is deze river inderdaad een check/fold, er is geen enkele slechtere hand die een bet gaat callen en een flush zie ik de meeste NL10 vissen ook niet folden als je bet. :(
    • livethelife7
      livethelife7
      Bronze
      imo pre 60c preflop aangezien je ook nog oop zit en de fish toch wel called. ;)

Waar wil je nog value van halen dan op de turn? Volgends mij is dit echt een board waar je op de turn al een hele nitty c/f kan spelen.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Tegen een goede tegenstander zou ik een check/fold waarschijnlijk beter vinden ja. Maar niet tegen een limp/callende vis die hier nog best allerlei zwakkere handen kan hebben (AQ, KQ, QT, JT, 99, TT, 56). Het is een vervelende spot inderdaad, maar om de top van je range te folden bij een scarecard tegen een vis vind ik wat te zwak.
    • Poefters
      Poefters
      Bronze
      Ik ben ook meer voor de bet op de turn en dan de checlkfold op de river omdat ik idd weinig beat...mja moet ik nog leren :)

Zie trouwens vaak nog mensen folden op een bet op de turn...raar maar waar, net wat gezien in mijn database