SP zonder FTP

• Frenk360
      Frenk360
      Bronze
      Ik ben/was een reg op FTP en ga dus de komende maand (zoals het er nu naar uit ziet) geen points halen. Ik wil verder op pokerstars waar ik al een account had, kan ik deze retracken?
      Heb hem zonder PokerStrategy aangemaakt (echt al jaren terug en zit daarbij niet bij een andere site oid)
      (deze vraag is wsl al 1000x gesteld maar ik kon het niet vinden :( )
  • 11 antwoorden
    • Grexnl
      Grexnl
      Bronze
      Nee retracken bij Pokerstars is niet mogelijk!
    • Duchesst
      Duchesst
      Bronze
      Dat ligt puur aan pokerstars.
      Je kan hun support altijd een mailtje sturen en het vragen. Misschien met de belofte een storting te doen.
    • Frenk360
      Frenk360
      Bronze
      Naja als je niet zou kunnen retracken is dit dus het einde voor mij en pokerstrategy? Zou ik wel jammer/vreemd vinden.
    • janmatheij
      janmatheij
      Bronze
      zit eigenlijk met hetzelfde probleem is er nou echt niets aan te doen
      zou het wel heel jammer vinden maar op een site te gaan spelen waar je niet graag op speelt is natuurlijk ook niet alles.
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Hey Frenk,

Het is inderdaad erg jammer dat je door deze situatie geen StrategyPoints meer kunt verdienen. Echter is Pokerstars natuurlijk niet de enige optie.

In de lijst van Online pokerrooms kun je al onze partner rooms vinden.

Enkele sites om aan te raden zijn

William Hill, waar je 5 StrategyPoints per $1 rake verzamelt. Daarnaast is het deel van het iPoker netwerk waar veel actie is tot op de mid/hoge stakes.

Bwin, waar je iets minder strategypoints verzamelt maar nog steeds meer dan bij Full Tilt. Daarnaast is deze site deel van het Ongame netwerk, waar met name hele veel slechte spelers zitten en je dus gemakkelijk je winrate kunt vergroten.

En anders Party Poker, wat na Pokerstars het grootste netwerk is op het moment. Ook hier is dus altijd genoeg actie te vinden.

Laatst hebben we ook een overzicht gemaakt van al onze rakerack. Dit kan je misschien ook helpen bij de keuze voor een andere pokerroom:

http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/Kies-de-rake-race-die-het-best-bij-jou-past_48183/

Vandaag komen er ook een aantal zeer goede promoties uit voor veel van onze partner rooms, dus hou je ogen goed open!
    • Frenk360
      Frenk360
      Bronze
      Hoi Melvin,
      Bedankt voor je goede post. Zoals ik zie krijg ik niet overal rakeback, ik ga erover nadenken om wellicht op deze sites iets te storten. Op het moment wil ik toch liever voor Pstars gaan omdat deze het meest betrouwbaar is.
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      De andere genoemde sites zijn zeker niet minder betrouwbaar dan Pokerstars, ik zou zelfs eerder zeggen betrouwbaarder. Ik begrijp wel dat als je er eerder gespeeld hebt, je eenvoudiger terug gaat naar Pokerstars.

Op een nieuwe pokerroom kun je trouwens ook nog altijd gebruik maken van je first deposit bonus.
    • Frenk360
      Frenk360
      Bronze
      waarom zijn die andere betrouwbaarder?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Frenk360
      waarom zijn die andere betrouwbaarder?
      Omdat de andere pokerrooms zich altijd aan de regels gehouden hebben en zich wel uit de VS teruggetrokken hebben, terwijl de op Black Friday aangeklaagde rooms zich allen toch gewoon op de Amerikaans markt bleven richten.

Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat PokerStars onbetrouwbaar is.
    • Frenk360
      Frenk360
      Bronze
      oke helder,

Nu kreeg ik het mooi First Aid mailtje van jullie. Na een korte check kwam ik tot de conclusie dat van het lijstje:
      William Hill
      Titan poker
      Poker Heaven
      888poker
      Everest Poker

Er alleen Rakeback is op Poker Heaven. Kunnen jullie dat bevestigen?
      Dit regeltje bij PH is mij ook enigzins onduidelijk "Bovendien krijg je bij Poker Heaven 30% rakeback, wanneer je minstens €100 rake genereert. ' 100E per dag/week/maand/jaar?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Frenk,

het klopt inderdaad dat van de genoemde rooms alleen Poker Heaven directe rakeback toestaat. Bij de andere rooms zul je dit ontvangen in de vorm van bonussen en het VIP-systeem.

De grens van 100 euro geldt per maand. Ik zal dat ook meteen even gaan verduidelijken in de guide, bedankt voor het aangeven daarvan :s_cool: