Nieuwe pokerroom na FullTilt kloterij

• Horroroids
      Horroroids
      Bronze
      Nu mijn ganse roll vastzit en ik bergen tijd heb, moet ik toch echt wel een nieuwe room vinden. Ik speelde 50/100nl FR maar ik ga nu $1000 storten om terug uit te bouwen met 50nl FR en 25nl SH.

De vraag is dus: welke room? In eerste instantie zou het aangenaam zijn om FR traffic te hebben om mijn roll een boost te geven, maar ik wil toch switchen naar SH. De kleinere rooms hebben echter vaak bijna geen FR traffic.

Het makkelijk vrijspelen van FDB op die limieten speelt ook mee, maar een deftig longterm rakeback systeem zou nog mooier zijn. Er moeten natuurlijk ook veel fish zitten :D .

Mijn eerste idee was Partypoker of WH, maar ik weet er alletwee niet veel van. Zijn er andere goeie rooms die ik zou moeten proberen? Zou nice zijn om inzicht te krijgen van iemand die er speelt.
  • 3 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Als je echt alleen geïnteresseerd bent in cashgames op genoemde limieten, dan past lage traffic volgens mij beter bij je dan hoge. Dan lijkt Party me minder goed bij je passen dan bijvoorbeeld 24h, cake, unibet/ladbrokes, 888, everest.
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Partypoker is sowieso niet optimaal voor het vrijspelen van bonussen. Dit proberen ze goed te maken met vele promoties. Alhoewel dit een goede pokerroom is en vooral ook betrouwbaar zou ik toch idd even kijken naar rooms zoals 888poker die er trouwens ook erg mooi uitzien.

Everest poker zou ik niet aanraden als je niet van wachten houd. Erg trage software en spelers.

Pokerstars is een zeer relaxte site als het om het vrijspelen van bonussen gaat. Hier krijg je echter geen wekelijkse rakeback.

Succes!

Door klote full tilt ben ik ook weer bronze ipv silver :/ zou nog zo'n 100-200 strategypoints moeten krijgen.
    • Stoonie
      Stoonie
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door FailOMatic
      Door klote full tilt ben ik ook weer bronze ipv silver :/ zou nog zo'n 100-200 strategypoints moeten krijgen.
      Dat komt normaal goed nu las ik net in de news sector.. Je krijgt PS bonus points berekend op de laatste twee weken... Cool!

Ik vond Party altijd redelijk goeie software op mijn PC, alleen 's nachts soms weinig tafels, ik zit in z.Am vandaar.
      Maar nu ik op MAC speel ben ik weg op Party omdat de instant play te marginaal voor woorden is...

Ik ben dus ook volop op zoek naar een andere room.

Ik zou Party eens proberen... Succes!