Free Bankroll FullTiltPoker.

• delanov
      delanov
      Bronze
      Geachte PS,

Gisteren ben ik officieel na het uitvoeren van een paar opdrachten via PokerStrategy.com in aanmerking gekomen voor een gratis bankroll van $50,00 dollar.
      Helaas na wat nieuwtjes ben ik erachter gekomen dat ik de verkeerde pokersoftware heb gekozen.
      Door wat tegenslagen van FullTiltPoker heb ik nog steeds mijn gratis bankroll van $50,00 tot op de dag van vandaag niet tegemoet gezien!

Hierdoor heb ik de neiging om over te stappen naar een andere pokersoftware voor het ontvangen van de gratis bankroll, indien dit mogelijk is.
      Echter weet ik niet of dit onderwerp bespreekbaar is, aangezien ik geheel nieuw ben op PokerStrategy.com

Graag zie ik mijn beloofde bankroll van $50,00 nog tegemoet!

Hopend op een goede afwerking.

Bij voorbaad dank,
      Delano Vriends
      Delanov
      PokerStrategy Member
  • 5 antwoorden
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Als ik jou was zou ik even een ticket aanmaken bij de support.
    • delanov
      delanov
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door luca02
      Als ik jou was zou ik even een ticket aanmaken bij de support.
      Bedankt voor de reactie, ik heb een ticket aangemaakt voor de support.
      Misschien zijn er enige spelers die hier al over geinformeerd zijn.

Groet,
      Delano Vriends
      Delanov
      Pokerstrategy Member
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Misschien zijn er enige spelers die hier al over geinformeerd zijn.

Hey Delanov,

Op dit moment is het helaas nog niet duidelijk wat er precies verder gaat gebeuren. We zullen de ontwikkelingen bij Full Tilt even moeten afwachten.

Misschien kun je in de tussentijd even een kijkje nemen bij enkele van onze andere promoties. Ook bij poker770 en 888poker bieden we namelijk een gratis bankroll aan. Zo kun je toch alvast StrategyPoints gaan verdienen. :)

Meer informatie over deze en andere promoties vind je op de pagina in de onderstaande link:

Gratis startkapitalen & freeroll overzicht
    • delanov
      delanov
      Bronze
      Het volgende bericht is afkomstig van PokerStrategy 30-06

Hallo delanov,

Bedankt voor je bericht.

Met Full Tilt poker is er op het moment inderdaad een probleem en wij zijn nu bezig er een oplossing voor te vinden.

Aangezien jouw startkapitaal al wel naar je Full Tilt account is verstuurd, kan ik helaas in dit systeem geen nieuw startkapitaal naar een andere pokerroom goedkeuren.

We zijn nu intern bezig een oplossing voor mensen in jouw positie te vinden en zodra we tot een conclusie zijn gekomen zal ik er over bij je terug komen.

Helaas dus wat onverwachte problemen, maar ik kan je verzekeren dat we er alles aan doen om zo snel mogelijk met een oplossing te komen.

In de tussentijd zou je mogelijk gebruik kunnen maken van al onze andere gratis startkapitalen en promoties. Op de volgende pagina kun je hier meer over vinden

Met vriendelijk groet,
      PokerStrategy

Inmiddels ben ik gestart op 888poker!

In afwachting,
      Delano Vriends
      Delanov
      PokerStrategy Member
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door delanov
      Inmiddels ben ik gestart op 888poker!
      Goed om te horen. Succes aan de tafels. Laat ook even hoe het je afgaat op 888 poker. :)