Account koppellen

• TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Nu FullTilt de komende tijd uit de lucht is, zit ik te zoeken naar een andere room. Ik spel ook wel op Partypoker, maar daar vind ik het aanbod aan sng's niet zo fijn. Daarom wou ik op PokerStars een kijkje nemen. Echter heb ik daar al een account van lang terug, alleen heb ik hier nooit geld op gehad (alleen met oefengeld gespeeld). Is het in dat geval wel mogelijk om je account nog te koppelen?
  • 5 antwoorden
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      volgens deze post is het niet mogelijk.
      Als je enkel een playmoney account hebt gehad en nooit je persoonlijke gegevens hebt ingevuld zou ik gewoon een nieuwe maken. Maar je beslist zelf of je het risico neemt of niet...
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door shevas7
      volgens deze post is het niet mogelijk.
      Als je enkel een playmoney account hebt gehad en nooit je persoonlijke gegevens hebt ingevuld zou ik gewoon een nieuwe maken. Maar je beslist zelf of je het risico neemt of niet...
      Me gegevens stonden wel ingevuld, lekker handig, want heb al jaren niet gespeeld daar :evil:
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Eigenlijk moet je toch gewoon ten alle tijden je account kunnen verwijderen? Zeker als je het al jaren niet gebruikt hebt..
    • YannicDLR
      YannicDLR
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TheErwin
      Eigenlijk moet je toch gewoon ten alle tijden je account kunnen verwijderen? Zeker als je het al jaren niet gebruikt hebt..
      Imo bij mij is ook hetzelfde probleem...
      En ik zou ook heel graag op Stars spelen maar getraked via PS.

En dan nog eens het probleem dat je in belgie 21+ moet zijn ?? TSSS
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door TheErwin
      Nu FullTilt de komende tijd uit de lucht is, zit ik te zoeken naar een andere room. Ik spel ook wel op Partypoker, maar daar vind ik het aanbod aan sng's niet zo fijn. Daarom wou ik op PokerStars een kijkje nemen. Echter heb ik daar al een account van lang terug, alleen heb ik hier nooit geld op gehad (alleen met oefengeld gespeeld). Is het in dat geval wel mogelijk om je account nog te koppelen?
      Stuur een mailtje naar pokerstars. Als je alleen met playmoney hebt gespeeld, dan bestaat de kans dat ze je account deleten zodat je een nieuwe kan aanmaken (niet gegarandeerd, maar het is mij ooit wel gelukt).