Anatoliy als Toliy1 FTP-->Everest

• Toliy1
      Toliy1
      Bronze
      Hallo iedereen,

mijn naam is Anatoliy en ik studeer technische wikunde aan de universiteit van twente en woon in Enschede.

Sinds eind april ben ik begonnen met het spelen van online poker op full tilt. Ging daar best lekker, maar speelde vooral op gevoel etc. Toen Full Tilt na gisteren niet meer deed besloot ik ergens anders te pokeren, en ik had gehoord van een gratis bankroll via sites. Ik koos natuurlijk voor deze want anders was ik hier nu niet. Ik heb mijn BR aangevraagd op Everest, en ga daar proberen 5nl te beaten. Zodra ik mijn startkapitaal heb ga ik hier verder aan werken.

Als fulltilt terugkomt ga ik daar waarschijnlijk weer alleen besefte me sinds vandaag dat ik daar helemaal geen rakeback ontving :rage: .

Ik zal proberen om aan mijn spel te werken door zoveel mogelijk artikelen te lezen en video''s te bekijken. Daarnaast ben ik begonnen in Harrington on Cash vol1 alleen moest vanwege examens (heb morgen laatste en ksnaperniksfan?( ) tijdelijk even stoppen.

Ik hoop dat ik me een beetje fatsoenelijk heb voorgesteld,

Anatoliy
  • 2 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Anatoliy,

Welkom op het forum.

Misschien bevalt het softe speelveld op Everest Poker wel zo goed dat je daarna niet meer terug wilt naar Full Tilt Poker :s_biggrin:

Gezien het boek van Harrington dat je gelezen hebt ga ik er vanuit dat je vooral cashgames en geen toernooien speelt?
    • Toliy1
      Toliy1
      Bronze
      Ja ik he op FT toernooien gespeeld maar dit ging me nooit lekker af. Heb ook een groot deel van mijn BR een keer verloren bij het "uitproberen" van de 2 dollar sng's. Misschien had ik gewoon pech, misschien deed ik wel alles verkeerd. Heb er uiteindelijk maar een paar gewonnen en verder veel mee verloren. In die tijd speelde ik ook enkele 2 dollaar tourtjes en dat was volgens mij een ROI van -100%. Cashgames is naar mijn mening het makkelijkste je kunt stoppen wanneer je wil, en de slimste en geduldigste winnen ALTIJD in the long run.(runde een keer 3 dagen op rij iets van 16-20 BI onder EV, daarin zat een keer zelfs -10 BI EV binnen 900 handen ;( ) Maar dat hoort nou eenmaal bij cashgames geloof ik. uieindelijk maak je dikke profit als je maar genoeg speelt.

Ik speelde op FT rush, en tijdens rushweek extra veel (3k per dag) alleen heb mezelf voorgenomen om nooit meer rush te spelen behalve voor promoties. Ik ga op Everest proberen om op 6 tafels de MSS van pokerstrategy toe te passen, of misschien toch de BSS, ik ben er nog niet helemaal uit.

Toliy