Anatoliy als Toliy1 FTP-->Everest

• Toliy1
      Toliy1
      Bronze
      Hallo iedereen,

mijn naam is Anatoliy en ik studeer technische wikunde aan de universiteit van twente en woon in Enschede.

Sinds eind april ben ik begonnen met het spelen van online poker op full tilt. Ging daar best lekker, maar speelde vooral op gevoel etc. Toen Full Tilt na gisteren niet meer deed besloot ik ergens anders te pokeren, en ik had gehoord van een gratis bankroll via sites. Ik koos natuurlijk voor deze want anders was ik hier nu niet. Ik heb mijn BR aangevraagd op Everest, en ga daar proberen 5nl te beaten. Zodra ik mijn startkapitaal heb ga ik hier verder aan werken.

Als fulltilt terugkomt ga ik daar waarschijnlijk weer alleen besefte me sinds vandaag dat ik daar helemaal geen rakeback ontving :rage: .

Ik zal proberen om aan mijn spel te werken door zoveel mogelijk artikelen te lezen en video''s te bekijken. Daarnaast ben ik begonnen in Harrington on Cash vol1 alleen moest vanwege examens (heb morgen laatste en ksnaperniksfan?( ) tijdelijk even stoppen.

Ik hoop dat ik me een beetje fatsoenelijk heb voorgesteld,

Anatoliy
  • 2 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Anatoliy,

Welkom op het forum.

Misschien bevalt het softe speelveld op Everest Poker wel zo goed dat je daarna niet meer terug wilt naar Full Tilt Poker :s_biggrin:

Gezien het boek van Harrington dat je gelezen hebt ga ik er vanuit dat je vooral cashgames en geen toernooien speelt?
    • Toliy1
      Toliy1
      Bronze