Heeelp MAC!

• Stoonie
      Stoonie
      Bronze
      Ok,

Ik kocht een maand geleden een MAC. Ik deed dit om verschillende werk redenen, maar de andere helft van mijn tijd besteed ik aan poker op internet.

Problemen!

Ik speelde voordien steeds op PartyPoker, die site lag me wel en vond de software goed.
      De MAC instant play daarintegen SUCKT bigtime!
      Ik ben nadien kort overgeschakelt naar Pokerstars, maar om een of andere reden lukt het daar niet goed, ik heb ook GEEN rakeback via PStrategy en omdat ik pokerstars kende voor Pstrategy kan ik geen PSpoints hier krijgen..
      Dus FTP dan maar die account had ik wel via PStrategy en dus wel Rakeback en de Software is super voor MAC users...

Met de recente ontwikkelingen van FTP is mijn BR dus weg. Ik stootte ook op zoveel rigged verhalen over FTP zodat ik nu twijfel of ik daar wel terug wil gaan als als als...

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe pokersite..

Kan iemand me helpen?
      Het volgende is belangrijk:
      - Ik wil een downloadable version!!
      - ik wil rakeback via PS

Ik ken de macpoker website, maar de meeste zijn instant plays, ik HAAT instant plays want ik kan percies nooit dingen aanpassen, wat juist NODIG is op om een normale manier te kunnen spelen. Ook de PKR site is downloadable voor MAC, maar hoe kan je daar nu serieus spelen??? super traag al die 3D shit interesseert me niet...

Iemand? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!
  • 7 antwoorden