Nl10 Aa

• Poefters
      Poefters
      Bronze
      OnGame - $0.10 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

BTN: $10.95
      SB: $8.64
      BB: $10.92
      UTG: $10.46
      UTG+1: $5.33
      MP: $9.64
      MP+1: $9.74
      Hero (LP): $10.90
      CO: $13.18

SB posts SB $0.05, BB posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has A:club: A:heart:

fold, UTG+1 calls $0.10, fold, fold, Hero raises to $0.50, fold, fold, fold, fold, UTG+1 calls $0.40

Flop: ($1.15, 2 players) T:heart: Q:diamond: 2:diamond:
      UTG+1 checks, Hero bets $0.90, UTG+1 raises to $1.80, Hero raises to $6.00, UTG+1 calls $3.03 and is all-in

Turn: ($10.81, 2 players) K:club:

River: ($10.81, 2 players) J:spade:

UTG+1 shows J:heart: 9:heart: (Straight, King High) (PreFlop 20%, Flop 35%, Turn 93%)Hero shows A:club: A:heart: (Straight, Ace High) (PreFlop 80%, Flop 65%, Turn 7%)Hero wins $10.09

review:

speler is 57/5/13/-/21 (Vpip/pfr/3bet/F3bet/hands)
      Ondanks de kleine sample ziet die er wel fishy uit...

Range: ? Moeilijk te zeggen zeker? Of toch niet?
      ik geef hem weinig krediet en ziet hem vaak afstacken met TP/MK en FD's...

Nu hij limp/calt...pfr
      Flop: min raise Cbet...echt kut zoiets maar door dat hij een vis is ben ik bereid om het er hier in te smijten...ik wil niet folden met dit hand en callen kan ik evenmin omdat veel handen op de turn kunnen komen die mij niet blij maken waardoor ik het hier al liever in smijt tegen zo'n speler ondanks de kleine sample size...

Wat denken jullie?
  • 2 antwoorden
    • kefkef
      kefkef
      Bronze
      NOOB-ALERT: Ik judge handen of zelf meer inzicht te krijgen in het spel:

Ik weet niet wat die statts willen zeggen, maar als je er kan op uitmaken dat de speler fishy is zie ik hem hier wel callen met straightdraw, flushdraws, zelfs met Tx of Qx.
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Ik denk dat je hier wel broke kunt gaan, maar dat komt wel door de specifieke omstandigheden in deze hand. Normaliter is het niet verstandig om met AA overpair te reraisen na villains checkraise. Maar in dit geval is villains stack zo klein dat je jezelf zo ongeveer commit met een call op de flop, dus je kunt beter kiezen tussen pushen of folden. Omdat het board erg veel draws mogelijk maakt en villain ook prima AQ/KQ zo zou kunnen spelen, doet jouw hand het wel goed genoeg tegen villains range. En een limp/call vanuit vroege positie duidt vaak op een lage pocket pair of soms twee hoge kaarten zoals KQ. Naast 22 hebben alle lage pocket pairs gemist en een hand met twee hoge kaarten is maar heel soms two pair. Dus in deze situatie vind ik het wel prima dat je broke bent gegaan.