Lage traffic op Partypoker

• BWonder
      BWonder
      Bronze
      Hallo,

Sinds ik niet meer op FTP kan spelen, ben ik bezig een nieuwe pokerroom uit te zoeken. Speel eigenlijk alleen maar cashgames, namelijk 5NL of 10NL (HE). Meestal speel ik 6 tafels tegelijkertijd.

Nu heb ik Partpoker gedownload zonder een storting te doen, puur om even te kijken hoe alles eruit ziet en hoeveel traffic er is. Nu zie ik dat de traffic wel héél laag is.. Ligt dit aan mij, omdat ik het 'grote' Full Tilt gewend ben of heb ik iets fout staan in de instellingen?

Wanneer ik namelijk selecteer dat ik NLHE 10NL met 9 spelers wil doen (en hide full table's), blijven er 7 tafels over, waarvan 4 slechts 0,1 of 2 spelers bevatten, dus eigenlijk zijn er 3 tafels waarop ik dan zou willen spelen.

Klopt mijn verhaal een beetje? Als dat namelijk zo is ben ik bang dat Partypoker voor mij afvalt..

Ik vraag me af of ik iets fout doe bij het zoeken naar tafels, omdat ook op Pokerstrategy onder 'Pokerrooms' onder Partypoker staat: 'De aanbieder heeft een zeer groot aantal tafels waar voor echt geld gespeeld kan worden. Ook als je wilt multitablen heb je geen probleem om op elke limiet genoeg tafels te vinden'. Dit lijkt dus niet het geval..
  • 9 antwoorden
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Tel de volle tafels maar eens mee, genoeg traffic.
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      Naar mijn idee is er juist veel meer traffic op PP sinds FTP down is.. misschien komt het omdat je hide full tables doet? Bijna alle tafels zitten namelijk vol dus blijft er inderdaad weinig over. Als je jezelf op de wachtlijst zet ben je meestal binnen een minuutje aan de beurt :)
    • BWonder
      BWonder
      Bronze
      Klopt, bedankt! Had de optie van jezelf op de wachtlijst zetten nog niet gezien, bij FT ging dat altijd automatisch :f_confused: . Nu lijkt de traffic prima.

Heb al een tijdje gespeeld en heb nog een vraagje, is het ook mogelijk jezelf automatisch onderaan de tafel te zetten?
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door BWonder
      Heb al een tijdje gespeeld en heb nog een vraagje, is het ook mogelijk jezelf automatisch onderaan de tafel te zetten?

Preference --> table options --> seating
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      waitlists :facepalm:
    • kefkef
      kefkef
      Bronze
      Ik ben mijn 2de startkapitaal aan't vrijspelen op PartyPoker en er is zeker genoeg traffic! In mijn ogen iets makkelijker te beaten dan bv PokerStars, maar laatste keer dat ik daarop speelde, was nog voor toen ik gestructureerd de artikelen ging lezen en toepassen ;)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      nice,

het gaat dus de goede kant op met je tweede startkapitaal?
      welke variant en limieten speel je, interessant voor andere leden die eventueel ook willen overstappen naar PartyPoker
    • kefkef
      kefkef
      Bronze
      Ik speel momenteel NL2 BSS FR (Cash Games) op PartyPoker, maar voordat ik weer met PokerStars begin, ga ik eerste mijn 2de kapitaal vrijspelen ^^
    • BWonder
      BWonder
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kefkef
      Ik ben mijn 2de startkapitaal aan't vrijspelen op PartyPoker en er is zeker genoeg traffic! In mijn ogen iets makkelijker te beaten dan bv PokerStars, maar laatste keer dat ik daarop speelde, was nog voor toen ik gestructureerd de artikelen ging lezen en toepassen ;)
      Tot nu toe valt me het lage niveau op PP ook wel op, VP$IP van onder de 30 is weinig en alles wordt afgecalld :)