Nieuwe Start op Everest

• Toliy1
      Toliy1
      Bronze
      Hallo iedereen,

Mijn naam is Anatoliy en ik ben student toegepaste wiskunde aan de universiteit van twente. Ik heb me ook op het voorstelforum voorgesteld vandaag.

Ik speel al een paar maand poker op Full Tillt en heb daar een prima bankroll van 180$ opgebouwd. Ik heb door de omstandigheden bij fulltilt besloten om naar een andere site te gaan.

Via PS ben ik nu terecht gekomen bij everest poker. Ik ga hier cashgames spelen, met een redelijk aggressief BRM.

Op Full tilt heb ik als laatste rush poker gedaan voor de rushweek, en nu ga ik proberen om 10nl op everest met ongeveer dezelfde speelwijze aan te pakken.

Ik heb net de 50$ ontvangen en na 3 dagen niet spelen besloot ik om maar ff een korte sessie te spelen met 4 tafels 10nl. De software is echt raar, moet ik echt aan wennen maar de tegenstanders zijn helemaal toppie. Bluffen graag, Callen graag. Uiteindelijk na zon 40min heb ik 1 buyin winst gemaakt

Ik heb morgen mijn laatste tentamen, ga van de week superveel zuipen en ga na het weekend een tijdje op vakantie.

Begin BR 50$
      Actuele BR 60.70$

Updates komen nog
  • 4 antwoorden
    • Annovic
      Annovic
      Bronze
      Welkom,

Met 6 buyins 10NL spelen is niet echt vestandig he.
      Misschien wat artikelen gaan lezen over ,Bankroll Management.

Misschien dat ik je nog wel tegen kom op de 10NL.
      Wat is je screenname daar
    • Toliy1
      Toliy1
      Bronze
      Ik snap dat het niet heel goede BRM is maar als et goed is moet het wel lukken. Miss ga ik toch maar wel met 5nl beginnen. Ik heet daar ToliyB. Jij?
    • tehfeel
      tehfeel
      Bronze
      Hey Toliy1!

leuk dat je ook met een blog begint. Ik start ook op everest poker. Ben nieuw daar en kom van het onzekere Full Tilt af (hoop dat ik mijn geld terugkrijg :facepalm:)