Nieuwe Start op Everest

• Toliy1
      Toliy1
      Bronze
      Hallo iedereen,

Mijn naam is Anatoliy en ik ben student toegepaste wiskunde aan de universiteit van twente. Ik heb me ook op het voorstelforum voorgesteld vandaag.

Ik speel al een paar maand poker op Full Tillt en heb daar een prima bankroll van 180$ opgebouwd. Ik heb door de omstandigheden bij fulltilt besloten om naar een andere site te gaan.

Via PS ben ik nu terecht gekomen bij everest poker. Ik ga hier cashgames spelen, met een redelijk aggressief BRM.

Op Full tilt heb ik als laatste rush poker gedaan voor de rushweek, en nu ga ik proberen om 10nl op everest met ongeveer dezelfde speelwijze aan te pakken.

Ik heb net de 50$ ontvangen en na 3 dagen niet spelen besloot ik om maar ff een korte sessie te spelen met 4 tafels 10nl. De software is echt raar, moet ik echt aan wennen maar de tegenstanders zijn helemaal toppie. Bluffen graag, Callen graag. Uiteindelijk na zon 40min heb ik 1 buyin winst gemaakt

Ik heb morgen mijn laatste tentamen, ga van de week superveel zuipen en ga na het weekend een tijdje op vakantie.

Begin BR 50$
      Actuele BR 60.70$

Updates komen nog
  • 4 antwoorden
    • Annovic
      Annovic
      Bronze
      Welkom,

Met 6 buyins 10NL spelen is niet echt vestandig he.
      Misschien wat artikelen gaan lezen over ,Bankroll Management.

Misschien dat ik je nog wel tegen kom op de 10NL.
      Wat is je screenname daar
    • Toliy1
      Toliy1
      Bronze
      Ik snap dat het niet heel goede BRM is maar als et goed is moet het wel lukken. Miss ga ik toch maar wel met 5nl beginnen. Ik heet daar ToliyB. Jij?
    • tehfeel
      tehfeel
      Bronze
      Hey Toliy1!

leuk dat je ook met een blog begint. Ik start ook op everest poker. Ben nieuw daar en kom van het onzekere Full Tilt af (hoop dat ik mijn geld terugkrijg :facepalm:)

BRM is heel erg belangrijk, ookal speel je zelf perfect wil dat niet garanderen dat je altijd winst maakt, dit heeft met downswings te maken. Je wint gewoon niet elke pocket Azen. Het is daarom verstandig om inderdaad het artikel over BRM te lezen :)

Succes op de tafels!
    • Toliy1
      Toliy1
      Bronze
      ja ik had het artikel gelezen en het klopt ook wel. Ik ga nu nog proberen om toch 10nl te blijven spelen, vanochtend na een half uurtje nog 10$ profit dus hopelijk kan ik gewoon lekker winst maken op 10nl. Als dit niet gaat dan zal ik wel downmoven naar 5nl als mijn BR onder de 50$ komt. Ik speel nu gewoon heel rustig en best zelfverzekerd op 10nl. Ik heb op FTteveel 5nl gespeelt en op everest is het niveau echt vet laag. Beste tacktiek:
      speel premiums aggro,
      limp met Axs, broadways en allee PP en speel alleen als je nuts krijgt.

Ik speelde vandaag de lijpste hand ooit:

Known players:
      Position:
      Stack
      UTG2:
      $16,76
      MP2:
      $10,28
      Hero:
      $9,7

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant.Base 0.98 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with A:heart: , A:spade:
      2 folds, UTG2 raises to $0,35, MP1 folds, MP2 calls $0,35, Hero raises to $1,20, 5 folds, MP2 calls $0,85.

Flop: ($2,90) A:diamond: , J:spade: , 7:diamond: (2 players)
      MP2 bets $2,9, Hero calls $2,90.

Turn: ($8,70) K:spade: (2 players)
      MP2 raises $6,18 (All-In), Hero calls $5,60 (All-In), MP2 gets uncalled bet back (All-In).

River: ($19,90) 6:diamond: (2 players)

Final Pot: $19,90

Results follow (highlight to see):
      MP2 shows (Jc 3c)
      Hero shows three-of-a-kind, aces (Ah As)

Hero wins with three-of-a-kind, aces (Ah As)

WTF?
      BR 70.10