Welke room voor SnG's

• TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Ik vroeg mij af welke room ik het beste kan kiezen als ik me voornamelijk om SnG's wil gaan richten. Dus welke room heeft een goed aanbod van SnG's, met lekker veel trafic? Als het een van onderstaande vijf moet zijn:

- William Hill
      - Titan Poker
      - Everest Poker
      - Poker Heaven
      - 888poker

Ik neig zelf naar Everest Poker omdat deze het bekendste klinkt in mijn oren?

Maar hoe zijn jullie ervaringen?
  • 18 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Ik kan hier binnenkort meer over vertellen, ik ben namelijk alle pokerstrategyrooms aan het testen. Tot zover heb ik naast pokerstars 2 rooms kunnen testen. Partypoker was redelijk soft, een stuk zwakkere tegenstanders dan pokerstars, en niet veel regulars.

Op PKR werd ik aangenaam verrast door de payout-structuren van sng's. De tegenstanders zijn ongelooflijk weak (ik check raisde turn all in, en kreeg een call van K high op een A high flop) en de pay out is erg top heavy. Doordat de tegenstanders heel weak zijn, kun je losser spelen, isoleren, en dus bijna een soort bss strategie toepassen, wat tegen erg zwakke tegenstanders een groot pluspunt is. De software was wel behoorlijk irritant, en PKR is dan ook niet erg geschikt voor multiplatforming.
    • GiveMeMonies
      GiveMeMonies
      Bronze
      Ik speel momenteel SNG's op Titan en ik zou deze room absoluut niet kiezen voor SNG's. Traffic is grootste gedeelte van de dag ( ochtend, middag ) erg laag, kan dus wel 10-15 minuten duren voordat je ookmaar 1 tafel opgestart hebt.
      In de avond gaat het dan iets omhoog maar naar mijn mening nog steeds veel te weinig traffic. Ook heb ik vaak dat er bij blindlevels 75/150 en 100/200 nog minstens de helft van de spelers nog aan tafel zit ( ergste wat ik heb gehad was blindlevels 300/600 met 5 man ). Dit geldt dan alleen voor STT.
      Over de rest van de rooms weet ik weinig, maar ik hoop dat je niet voor Titan kiest :)
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      Ik kan hier binnenkort meer over vertellen, ik ben namelijk alle pokerstrategyrooms aan het testen. Tot zover heb ik naast pokerstars 2 rooms kunnen testen. Partypoker was redelijk soft, een stuk zwakkere tegenstanders dan pokerstars, en niet veel regulars.

Op PKR werd ik aangenaam verrast door de payout-structuren van sng's. De tegenstanders zijn ongelooflijk weak (ik check raisde turn all in, en kreeg een call van K high op een A high flop) en de pay out is erg top heavy. Doordat de tegenstanders heel weak zijn, kun je losser spelen, isoleren, en dus bijna een soort bss strategie toepassen, wat tegen erg zwakke tegenstanders een groot pluspunt is. De software was wel behoorlijk irritant, en PKR is dan ook niet erg geschikt voor multiplatforming.
      had je de 2D of de 3D versie gespeeld ?
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Ik denk dat WH en Titan nog de beste traffic hebben voor SNG... 888 zuigt op dat punt zwaar vind ik zelf, everest en pokerheaven heb ik op SNG gebied nog niet geprobeerd.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Last2Act

had je de 2D of de 3D versie gespeeld ?
      2D, maar die trekt ook zonder tafels 10 procent van je CPU leeg, en met tafel 20 (tijdens het opstarten van de tafel tikt ie de 40 aan(?!?) en ik heb een quadcore.

Het vervelendste is echter het feit dat je de kaarten alleen ziet als je er op klikt, en dat maakt multitablen veeeel lastiger.

Ga vandaag voor het eerst multiplatforming testen, partypoker en pokerstars aanstaan, we moeten het rustig opbouwen zullen we maar zeggen, om geen misclicks te maken he.
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door GiveMeMonies
      Ik speel momenteel SNG's op Titan en ik zou deze room absoluut niet kiezen voor SNG's. Traffic is grootste gedeelte van de dag ( ochtend, middag ) erg laag, kan dus wel 10-15 minuten duren voordat je ookmaar 1 tafel opgestart hebt.
      In de avond gaat het dan iets omhoog maar naar mijn mening nog steeds veel te weinig traffic. Ook heb ik vaak dat er bij blindlevels 75/150 en 100/200 nog minstens de helft van de spelers nog aan tafel zit ( ergste wat ik heb gehad was blindlevels 300/600 met 5 man ). Dit geldt dan alleen voor STT.
      Over de rest van de rooms weet ik weinig, maar ik hoop dat je niet voor Titan kiest :)
      In dat geval valt Titan af, ik hou er van om meerdere tafels te starten en als het de helft van de dag al een ruime 10 minuten duurt voor 1 tafel opstart..

Everest Poker lijkt ook af te halen, heb daar (net als bij Pokerstars) een speelgeld account van heel lang terug, waardoor ik geen nieuw account aan kan maken..
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      pokerheaven software is ook maar bagger om te multi-tafelen. ipoker rooms hebben dan weer niet genoeg traffic om snel een aantal tafels te vullen.
    • Maxke555
      Maxke555
      Silver
      Ongame is nog een goede alternatieve keuze als je niet op tilt, stars of party wilt spelen. De turbo STT's lopen redelijk snel vol vanaf de middag (tot 20$ ofzo denk ik). Multitablen is dus geen probleem en de software is er ook geschikt voor. Pas wel op voor massive swings door de blindlevels van 3 minuten daar. Maar de zwakke tegenstanders maken dit wel goed.
    • wauss
      wauss
      Bronze

komt hier een vid of artikel van? dit is namelijk best wel handig voor SnGers onder ons. ik zag ook dat je lekker bezig was op geenstijl :)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door wauss

komt hier een vid of artikel van? dit is namelijk best wel handig voor SnGers onder ons. ik zag ook dat je lekker bezig was op geenstijl :)
      Ik kan er vanavond wel wat over zeggen, coaching he.
    • wauss
      wauss
      Bronze
      ja ik ben er nooit op vrijdag ben meestal aan het werk :(
    • Tjoeny
      Tjoeny
      Bronze
      Wat betreft traffic Ongame loopt toch ook niet bepaald over van traffic?
      Full Tilt was heaven wat betreft SnG's mooie blindstructuur niveau en pay-out was ook prima. Maarja dan is er ook nog zoiets als een licentie en player funds scheiden van bedrijfsvoering...
    • 013paul
      013paul
      Bronze
      Ik speelde tot nu toe MT SNG's op Full Tilt, maar ben nu op zoek naar een andere room. Weet iemand een goede room met redelijk wat traffic op 18-180 mans MT SNG's behalve Stars (waar ik al een account had voor ik op PS terecht kwam)?

Everest zou ik niet aanraden voor SNG's, daar is een erg laag volume (zeker als je geen DON of 6-max speelt).
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Bump

nog updates hiervoor?
    • Tjoeny
      Tjoeny
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wauss
      Bump

nog updates hiervoor?
      Lol dat wilde ik ook net gaan doen. Helemaalnicks nog opvallende reviews?
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      ik wil nog een kleine aanvulling doen op party poker.
      voor sng hebben ze redelijk veel traffic het nadeel vind ik wel dat ze alleen single table 1 dollar Turbo's aanbieden geen gewone.
      en als je een multitable wil starten zit je gelijk op de 3 dollar tafels ze hebben niets er boven of er onder dus geen standaard 1 dollar multi table ofzo...
      dit is de rede waarom ik ben gaan rondkijken ik speel poker puur voor de lol en heb geen extreme bankroll en de games die ze aanbieden liggen snel boven je bankroll of hebben zo veel varience dat is niet lollig meer.

just my 2 cents
    • iceteapeche
      iceteapeche
      Bronze
      de $1,20 en $2,90 9 mans sng's kan je nog wel goed op 888poker spelen. bij beide duurt het ongeveer 2-3 minuten per sng om op te starten. Het grootste voordeel hier is dat er echt heel veel fish zit...(behalve ik natuurlijk:P ), ben begonnen met $10 en heb na 500 games al bijna $200 dollar(22% ROI), ongeveer 300 $1,20 en 200 $2,90 gespeeld denk ik. als je hoger dan $2,90 wil spelen of de 18 mans die er ook zijn kan je beter niet naar 888poker gaan...
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      tegenwoordig zijn er voldoende SnG's die lopen op Europoker. Het is niet alleen meer een cashgame-oord. Op dit moment (wo-middag) lopen er zo'n 50 $1,- sng's, 50x $3,- en 50x $5,-. En alle soorten; DoN, turbo, 30 mans, 10 mans, SH. Plus, slechte tegenstanders en snelle gameplay.