hoe PartyPoker tracked PokerStrategy

• rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      Ik speel (via Pokerstrategy) op Full Tilt (99% van de tijd) en op PartyPoker (1% van de tijd), maar gezien de laatste ontwikkelingen zal ik de komende periode wel meer op PartyPoker gaan spelen...ik heb echter nog nooit een Strategy point via PartyPoker gehad (staat ook niet in mijn overzicht).

Hoe kan ik controleren of mijn PartyPoker account tracked is via Pokerstrategy?? of krijg je maar van één room Strategy points??
  • 6 antwoorden
    • Kidpoker777
      Kidpoker777
      Bronze
      Van alle tracked accounts krijg je punten. Mss is het handig om gewoon een ticket te maken en het aan support te vragen.
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Volgens mij moet je over het getracked zijn bij de room zelf even support contacten.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey rogervieri,

Ik heb je account even gecontroleerd en zie dat er in je profiel bij ons geen naam van je account van PartyPoker bekend is. Misshcien ben je vergeten deze in te vullen na het aanmaken van je account?

Weet je nog of je de account aangemaakt hebt via onze code? Je kunt namelijk wel op zoveel pokerrooms punten verdienen als je wilt, zolang de account maar aangemaakt is via ons.

Om dit te laten controleren zou je even een mailtje kunnen sturen naar de support van PartyPoker.
    • rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      thanks guys, ik zal support Party Poker een mailtje sturen!
    • rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey rogervieri,

Ik heb je account even gecontroleerd en zie dat er in je profiel bij ons geen naam van je account van PartyPoker bekend is. Misshcien ben je vergeten deze in te vullen na het aanmaken van je account?

Weet je nog of je de account aangemaakt hebt via onze code? Je kunt namelijk wel op zoveel pokerrooms punten verdienen als je wilt, zolang de account maar aangemaakt is via ons.

Om dit te laten controleren zou je even een mailtje kunnen sturen naar de support van PartyPoker.
      Dear Roger,

Thank you for contacting Customer Service.

With regard to your email, I confirm that your Party Account rogervieri is tracked to the affiliate site Poker Strategy. You created your Party Account on 20-APR-2011 using the signup bonus code PSVIP

In case you have further questions, we will be more than happy to assist you. We are available 24/7 by e-mail and phone.

Thank you for choosing us as your online gaming site.

Best regards,

Anupama
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Goed, moet je enkel nog hier bij PP je nickname van PP invullen en dan zul je helemaal tracked spelen! :)