Hallo Allemaal

• backtobasic
      backtobasic
      Bronze
      Hallo allemaal,

Mijn naam is Chris in de rooms backtobasic.

Speel al een tijdje met verschillende resultaten, maar meestal eindigd het niet positief, maar desondanks toch veel fun.

Om mij naam backtobasic maar eens eer aan te gaan doen, op zoek gegaan naar een site voor meer informatie en verdieping in het pokeren, zo ben ik dus bij pokerstrategy uitgekomen.

En daar vond ik wat ik zocht, een goede manier om de fundering aan te leggen, en dan pas te gaan uitbouwen, ben hier dan ook gelijk met mijn neus op de feiten gedrukt, en weet dat ik nog veel moet lezen (leren) maar dat is ook de bedoeling, zal vast nog met veel vragen komen.

Groetjes Chris
  • 3 antwoorden
    • Toliy1
      Toliy1
      Bronze
      Hee hallo,

ik heb zo ongeveer hetzelfde als jij. Ik speelde tot voor kort bij FT, maar zit nu met een BR van pokerstrategy bij Everest. Waar speel jij nu en welke limieten?

En mij werd het hier ook heel duidelijk dat er veel moet worden gedaan voordat je goed kunt pokeren. Veel artikelen en boeken lezen. Hopelijk zie ik je bij de tafels,

Toliy
    • backtobasic
      backtobasic
      Bronze
      Bedankt voor je reactie,

Het is fijn om te horen dat ik niet de enige bent, die denkt dat hij het wel weet.

Weet nu wel beter, mijn grootste fout was teveel kaarten spelen, en doorgaan op goede maar verliezende kaarten, en vaak wist ik het achteraf ook wel, probeer nu mijn verstand er bij te houden, en nog meer lol aan het pokeren te beleven

Maar neem aan als je ergens veel plezier/lol aan beleeft dat het eigenlijk een logische stap is dat je er ook verder in verdiept bij deze dus haha

Ik speel bij verschillende,

everest, Pokerstars, en nu ook bij party poker.

maar de inleiding bij partystrategy is duidelijk en speel dus aan de lage tafels.

En hopelijk met gezond verstand :)

Groetjes en tot ziens aan de tafels Chris
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Chris,

Welkom! Bij PokerStrategy.com ben je aan het goede adres om je pokerkennis te vergroten. In dit artikel staat een overzichtje van een aantal manieren waarop je dat kan doen. Bijvoorbeeld door het kijken van video's en lezen van artikelen.

Ik zie dat je het startkapitaal ondertussen hebt ontvangen. Ik hoop dat het spelen op PartyPoker je goed bevalt. Als je trouwens vragen hebt, of iets niet kan vinden op de site, dan moet je het gewoon posten en dan zullen we je zo snel mogelijk helpen. :)