SmoothKilian Grinding NL10 SH: Anonymous restart

• smoothkilian
      smoothkilian
      Bronze
      Hallo allemaal,

Mijn naam is Kilian en ik speel nu bijna een jaar online poker.
      Na zo'n beetje alle pokervarianten geprobeerd te hebben en hiermee bijna mijn complete bankroll te hebben weggedonkt heb ik besloten opnieuw te beginnen met shorthanded bss en hierbij te blijven.

Ik ben begonnen met $100 en heb dit inmiddels uitgebouwd tot $175. Ik wil tenminste tot NL25 gaan spelen met een vrij aggressief BRM van 20bi omdat ik persoonlijk denk dat ik dit wel beat. Mijn voorlopige main goal is het bereiken van NL100.

Graphje tot nu toe:

Ik zal deze blog gaan gebruiken om mijn voortgang bij te houden, interessante handjes te posten en misschien een beetje te whinen als het niet mee zit. Ondanks dat er zoveel blogs zijn hoop ik toch dat er misschien nog wat interessants te lezen valt hier voor mensen die het zelfde traject doorlopen of hebben doorlopen.

Goals:
      - Minimaal 1000 handen per dag spelen
      - Aan mijn spel blijven werken
      - Plezier blijven hebben in het pokeren
      - NL10
      - NL25
      - NL50
      - NL100
      - Mijn blog bijhouden ^^

Mensen die een keertje willen sweaten, handjes uitwisselen of gewoon met iemand willen praten kunnen mij altijd toevoegen op Skype: SmoothKilian
  • 59 antwoorden
    • pokercards
      pokercards
      Bronze
      Veel succes op de cashtables!!
    • livethelife7
      livethelife7
      Bronze
      Succes, ga je volgen!
    • smoothkilian
      smoothkilian
      Bronze
      Gisteren weer een redelijk dagje gehad. 3BI up dus nog 2 te gaan voordat ik een shotje NL10 kan nemen :) Ik merk wel dat ik iets teveel fancy moves maak voor NL5 wat me soms nog wat geld kost, dit moet ik dus een beetje gaan afleren. Verder denk ik dat mijn redline nog wel iets omhoog kan, ook al zal dit op de micro limieten niet heel veel uitmaken volgens mij.

Grafiekje van gisteren:

Ik ga zo weer een sessie spelen, hopen dat ik die 2BI kan winnen zodat ik vanavond nog mijn shotje NL10 kan wagen.

Succes aan de tafels allemaal!
    • smoothkilian
      smoothkilian
      Bronze
      Vandaag en gisteren een shot NL10 genomen, resultaat: 6BI onder EV :rage:
      Helaas dus weer terug naar NL5, we geven niet op.

Nu maar even wat anders doen.
    • smoothkilian
      smoothkilian
      Bronze
      8BI onder EV tijden mijn shotjes NL10 was wel even zuur en ik had niet zoveel zin meer in poker.

Vandaag mijn roll uitgecashed bij Stars en op William Hill gedeposit, hier speel ik tracked en de 300% reload bonus is ook mooi meegenomen ook al cleared deze onwijs langzaam.

Morgen een shotje NL10 op William Hill wagen, hopen dat het daar beter gaat :)
    • smoothkilian
      smoothkilian
      Bronze
      Al een flinke tijd mijn blog niet meer geüpdate, dit omdat het niet zo geweldig gaat allemaal. Speel de laatste 5k handen NL10 ongeveer BE met een licht stijgende EV lijn.

Ik merk dat er nog flink wat leaks zitten in mijn spel waaronder dat ik door het lage(re) niveau op William Hill teveel spewy plays en bluffs tegen fishes maak die toch nooit folden. Verder denk ik dat ik nog iets teveel suited connectors en broadways flat in positie waardoor ik in moeilijke -EV situaties terecht kom.

Verder vroeg ik me af of er misschien nog meer mensen zijn die SH BSS spelen en een keertje willen sweaten of strategie bespreken via Skype, indien dit het geval is kun je me altijd toevoegen :)

Nu nog even een uurtje grinden
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      :f_love:
    • Vixae
      Vixae
      Bronze
      Hey smooth, kan je mijn skype even accepten? :)
    • smoothkilian
      smoothkilian
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Vixae
      Hey smooth, kan je mijn skype even accepten? :)
      Done :)

Gelijk maar even een updateje:
      De afgelopen dagen run ik aardig hot, heb flink aan m'n spel gewerkt en het lijkt nu zijn vruchten af te gaan werpen, hopen dat ik het zo door kan zetten.

• ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      Waarom tóch weer voor de overstap naar SH gekozen?
    • Vixae
      Vixae
      Bronze
      Omdat er amper FR aanbod is op WH. :P SH is er wel genoeg traffic tho.
    • smoothkilian
      smoothkilian
      Bronze
      Lang geen update meer geplaatst, ik fail gewoon te hard :facepalm:
      NL10 lijkt een soort van onmogelijke opgave? :f_cry:

Graf Grafiek (vanaf 20k handen NL10):
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Hey,

Ik wil je wel gratis helpen/coachen op NL10 SH. Dit heb ik zelf gecrushed met 10bb/100 over 78k handen. Momenteel speel ik NL25 SH (8,5bb/100 over 35k handen). Ik hoor het wel. =)
    • smoothkilian
      smoothkilian
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Hey,

Ik wil je wel gratis helpen/coachen op NL10 SH. Dit heb ik zelf gecrushed met 10bb/100 over 78k handen. Momenteel speel ik NL25 SH (8,5bb/100 over 35k handen). Ik hoor het wel. =)
      Hey Goedemiddag,

Dat zou echt geweldig zijn, heb nu het idee in een eindeloze NL10 grind te zitten waar ik nooit meer uit kom. Als je me op Skype toe wil voegen: smoothkilian.

Bedankt alvast :)
    • smoothkilian
      smoothkilian
      Bronze
      Heb de motivatie om m'n spel te verbeteren en veel te grinden weer compleet terug gevonden :)

Daarnaast gaat goedemiddag me helpen mijn spel te verbeteren dus het moet goed komen.

Zal binnenkort als ik wat gewonnen heb nog wel een update plaatsen.

Good night! :s_cool:
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Succes!

Binnenkort elkaar weer eens sweaten?
    • smoothkilian
      smoothkilian
      Bronze
      Na 3 maanden toch maar weer eens een update.
      Ben voornamelijk door de blog van luca02 (klik) 2 dagen geleden begonnen op NL10 op de 6max Anonymous tafels op Unibet.

Tot nu toe gaat het me zeer goed af:

Over 4bi kan ik al een shotje NL20 nemen, hopen dat ik deze winningstreak daar kan voortzetten.

Over deze hand had ik zo m'n twijfels:

$0.05/$0.10 No Limit Holdem
      Prima
      5 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG LifeElixir ($11.65)
      CO Player 3 ($10.54)
      BTN Player 4 ($10.22)
      SB Player 5 ($8.42)
      BB Player 1 ($9.76)

Pre-Flop: ($0.15, 5 players) LifeElixir is UTG K:spade: K:diamond:
      LifeElixir raises to $0.30, 1 fold, Player 4 calls $0.30, 1 fold, Player 1 calls $0.30

Flop: 10:spade: 8:spade: 7:diamond: ($0.95, 3 players)
      Player 1 checks, LifeElixir bets $0.60, Player 4 raises to $2.05, Player 1 folds, LifeElixir folds

Final Pot: $3.60

Player 4 wins $3.50 (net +$1.15)

Player 1 lost $0.30
      LifeElixir lost $0.90

Mensen raisen de flop zelden tot nooit tot nu toe dus leek mij dat ik hier toch vaak achter zou staan en dat een fold prima is?

Zal proberen om m'n blog weer wat actiever bij te houden, wat toch makkelijker is als je wint en twijfelachtige handjes te posten.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      GL! op de anon tafels :s_biggrin:

Mooi om te zien dat je goed van start bent gegaan!
      11,5 BI in 2,5 k handen in een sick goede run om mee te beginnen. :D

Succes met upmoven naar 20NL.

Edit: zie dat je graph in $ staat, dus dan zal het zo'n 7 of 8 BI zijn ofniet?
      Je kan je graph ook in euro's zetten, dit maakt het misschien makkelijk om te zien hoeveel profit je echt hebt.

Is het je trouwens al gelukt met het uitzoeken hoe je die loyalty punten uit kunt betalen? Anders moet je tijdens die sweat sessie maar even bij mij kijken, dan laat ik het wel zien. :)
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Op die laatste hand als je denk dat villain daar zijn draws + pair bv redelijk agressief gaat spelen kan ik daar nog een all in op de flop vinden hoor

Xeno