NL10 Kqs raise c-bet bluf

• Stevaldo
      Stevaldo
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $12.29
      CO:
      $10.2

0.05/0.1 No-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant.Base 0.99 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with K:spade: , Q:spade:
      MP3 folds, CO raises to $0.30, 2 folds, Hero calls $0.20.

Flop: ($0.65) 7:heart: , 6:spade: , 6:club: (2 players)
      Hero checks, CO bets $0.46, Hero raises to $1.60, CO raises to $9.90 (All-In), Hero folds.

Final Pot: $12.15

Is mijn bluf oke? Ik bluf omdat hij redelijk hoge AF heeft en zijn c-bet wss een bluf is en ik heb nog outs.
  • 4 antwoorden
    • livethelife7
      livethelife7
      Bronze
      ik vind dit je zeer slecht board om op te gaan raisen, je rept echt zogoed als niks. Floaten is imo wel een optie mits hij turn vaak opgeeft, of spewy gaat doen, maar naar 13 handen weet je nog amper iets dus geef fold ik gewoon op de flop.

btw kan je als hij zo loose blijft hem gewoon pre 3betten met KQs puur voor value.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ik ben hier ook meer vr een preflop 3bet. En denk dat float prob ook beter is omdat je veel in zen range gwn ng beat. Dus ik denk dat je hier gwn vaak de beste hand hebt.

Je repped hier idd niet veel door te raisen. Mr ik denk ook niet dat iemand je daar vaak gaat levelen en shoven als bluff. Probleem is dat hij hier zelden een pp zal folden op je raise. Dus ik bluff liever op wat meer scary boards met een highcard.
    • Stevaldo
      Stevaldo
      Bronze
      Leerzame reacties. Dankjewel :D

Wat moet ik verstaan onder scary boards om te 3bet bluffen? A72r?
      Dat kan ik dan doen bij een hoge c-bet frequency? Wanneer kan je beter floaten dan raisen op flop?
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Stevaldo
      Leerzame reacties. Dankjewel :D

Wat moet ik verstaan onder scary boards om te 3bet bluffen? A72r?
      Dat kan ik dan doen bij een hoge c-bet frequency? Wanneer kan je beter floaten dan raisen op flop?
      Ja ik ben er eig niet zo voor om boards te bluffraisen oop. Gwn omdat mensen makkelijker callen omdat je geen zak repped. Maar het kan wel tegen fish die zen hand snel opgeeft en dan is zon Ahigh dry board wel goed. Maar ik raise liever als ik equity heb.

Hoe hoger zen cbet frequency hoe meer kans dat hij een bluff heeft. Wat je bvb ook eens aan moet denken is zon flop donkbetten. Hij hit er zo weinig op en het gaat denk ik zelfde effect hebben als C/R.

Mensen denken te vaak dat ze oop moeten defenden, maar dat is echt en misvatting. Het speelt zo moeilijk en je raakt er gwn mee in kutspots. IP kun je veel beter mensen van een hand zetten.

Waar ik ook aan denk is stel je float hier oop, hij checkt de turn behind. Ok dan heeft hij vaak geen hand, maar zal hij sommige dingen gwn check/ call spelen op de river wat jij niet wilt omdat je een fold wilt. Maar een float kan wel als je weet dat hij zen handen gwn zal opgeven opo de river. Hier bedoel ik dan mee zen PP en lower dan top pair want als je denkt dat hij die c/c gaat spelen ben je fucked. Zen air heb je beat.

C/R oop zou ik vooral vr value doen en niet als bluff tenzij je echt tons of equity hebt. Ik zie mensen gwn veel denken, hij c/r oop, moet wel een bluff zijn.