Aa Nl10

• Poefters
      Poefters
      Bronze
      OnGame - $0.10 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

UTG: $7.27
      UTG+1: $7.60
      MP: $11.88
      MP+1: $6.67
      LP: $11.10
      CO: $10.43
      BTN: $9.85
      SB: $10.53
      Hero (BB): $10.00

SB posts SB $0.05, Hero posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has A:spade: A:diamond:

fold, fold, MP raises to $0.40, fold, fold, fold, fold, fold, Hero calls $0.30

Flop: ($0.85, 2 players) 4:diamond: 6:spade: 5:club:
      Hero checks, MP checks

Turn: ($0.85, 2 players) K:spade:
      Hero bets $0.50, MP calls $0.50

River: ($1.85, 2 players) 3:diamond:
      Hero bets $1.25, MP calls $1.25

MP shows 2:heart: K:heart: (Straight, Six High) (PreFlop 16%, Flop 18%, Turn 20%)Hero shows A:spade: A:diamond: (One Pair, Aces) (PreFlop 84%, Flop 82%, Turn 80%)MP wins $4.06

review:

Stats villian 13/3/0/-/74 (Vpip/pfr/3bet/F3Bet/Hands)
      RFI (raise first in) = 7%
      Range: 22+/AQ+

Ik call preflop omdat ik dacht op deze manier meer value ging krijgen uit mijn hand...mss een foute redenering...

Anyway gedachtengang:

-Preflop een call voor max.value (redelijke tighte speler dus dacht dat hij hier direct zou folden bij 3bet)...
      Flop: ik checken verwacht een c
      -bet
      Er komt geen c-bet, duid vaak op een gemiste flop met AK ofzoiets of eventueel een set waarbij ik dan een reraise verwacht op mijn turnbet...

Turn: is een K, ik bet uit met de gedachtengang dat die K zijn range kan hitten (AK)...vergat hier toen de KK-hand...belangrijk detail

Nu, ik dacht hier eventueel wel bij een reraise aan een slowroll met set als hij de river ook nog shoved na mijn check waar tegen ik dan zou folden...

River: 3: ik beschouwde die als een blank en dacht aan een valuebet omdat ik verwacht dat hij AK ging tonen...of reraise/shoven met 77, 22 of KK...

Ik maak hier liever zelf de bet omdat een check/call naar mijn vermoeden te zwak is en ik als nog wat value laat liggen als hij gewoon behind checked op de river...

Wat denken jullie van mijn redeneringen? En ik vergat daar de KK hand...belangrijk detail en ik call preflop voor value maar is dit achteraf wel de juiste oplossing? Ik zit namelijk OOP en ik bouw geen pot op...Mss moet ik net 3betten omdat de speler tight is en altijd gaat callen met PP an AK handen...vertel het mij :-)
  • 4 antwoorden
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      preflop altijd een 3bet , met AA heb je OOP echt geen value te verwachten door te flatcallen hoor .
      ALs hij beetje decent is kom je steeds in de problemen met je AA.
      hij kan bv nog callen met PP , AK, AQ , suited conn , en zo dingen
      as played moet je idd checken , maar dit board zal ie niet zo vaak cbetten omdat het zijn range niet hit.
      op de turn kan je zelf betten voor value uit een gehitte K ,of hem laten betten ,wat ik eigenlijk beter vind . Want als hij een K heeft gaat hij altijd betten.
      En als hij geen heeft , bijna ook steeds , omdat het een mooie scarecard is .
      Waar je enkel zal gecalled worden als hij een K heeft gehit.
      op de river bet je dan uit voor value , gezien de 3 idd een blank is gezien zijn range.

maar dus vooral , 3bet preflop plz:D
    • Poefters
      Poefters
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      preflop altijd een 3bet , met AA heb je OOP echt geen value te verwachten door te flatcallen hoor .
      ALs hij beetje decent is kom je steeds in de problemen met je AA.
      hij kan bv nog callen met PP , AK, AQ , suited conn , en zo dingen
      as played moet je idd checken , maar dit board zal ie niet zo vaak cbetten omdat het zijn range niet hit.
      op de turn kan je zelf betten voor value uit een gehitte K ,of hem laten betten ,wat ik eigenlijk beter vind . Want als hij een K heeft gaat hij altijd betten.
      En als hij geen heeft , bijna ook steeds , omdat het een mooie scarecard is .
      Waar je enkel zal gecalled worden als hij een K heeft gehit.
      op de river bet je dan uit voor value , gezien de 3 idd een blank is gezien zijn range.

maar dus vooral , 3bet preflop plz:D
      Oke thanks voor de handige en duidelijke info :-)
      heb gisteren zo 2 azen laten kraken :)

3bets komen er aan! :-)

Wel nog een vraagje: als ik 3bet dan ga ik er wel vanuit dat ik c-bet op de flop en hij daar vaak fold...doet hij het niet dan staan we wrs all in op de turn...
    • livethelife7
      livethelife7
      Bronze
      En maak een note dat hij K2 uit mp1 raiset! Zo tight als zijn stats showen is hij dus nietm
    • Poefters
      Poefters
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door livethelife7
      En maak een note dat hij K2 uit mp1 raiset! Zo tight als zijn stats showen is hij dus nietm
      Thanks! Heb note gemaakt dat hij K2 onder vorm van Kxs OR uit MP