Down op Titan

• RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Ik ga alleen maar omlaag de laatste drie dagen op Titan. Ben bijna kwart van m'n bankroll kwijt. Het wil gewoon niet echt, zowel met SSS als met BSS. Met SSS op NL20 worden m'n goede handen nooit afbetaald en ga ik dan meestal van $4 naar ongeveer $5.50 of zo. De enige handjes waarmee ik m'n stack verdubbel is met gewonnen coinflips. Voor de rest, als ik verlies, verlies ik ook meestal m'n hele stack. Op NL20 zitten veel bigstacks, maar ze zijn bijna allemaal tight. AA en KK wordt meestal niet gecalled en als ik erin ga met KK heb ik net AA tegenover me. Verder worden mijn raises met 88, 99 en AQ juist weer vaak overraised zodat ik moet folden. Het lijkt wel of iedereen speelt van: Oh, een SSS-er raised, dus dan heeft hij die range, dus doe ik dit...
      Ik kan al wekenlang geen winstgevend SSS spelen lijkt het wel, gelukkig maakt die summerbonus bij Titan een deel van m'n verlies goed, maar ik ga nog steeds achteruit.

BSS is iets stabieler, omdat je dan vaak de flop (en turn) ziet voordat je all-in gaat. Dat speel ik maar op NL4 omdat er op NL10 op Titan bijna geen bigstacks spelen. Maar ook hierbij speelt men redelijk tight.

Ik vind Titan toch wel vervelend. Ik zou het een stuk beter kunnen doen op een site met meer fish en ook mis ik de rakeback. Die 8000 Titan points per periode die nodig zijn om cashbonussen te krijgen haal ik neverdenooitniet op de lage limieten.

Pff, wat een verhaal, maar ik moet het even kwijt. :(
  • 23 antwoorden
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      je moet op andere tijdstippen spelen: snachts, smorgens of in de namiddag :)

's avonds wordt titan soms wel eens tightan ;)

(ofwel moet je loose gaan spelen, maar dan moet je goed kunnen readen)
    • GroteArie
      GroteArie
      Bronze
      Hoi,

Ik heb momenteel precies hetzelfde probleem op titan. Het loopt echt voor geen meter. Ik switch nu en dan ook wat tussen titan en Partypoker, en daar loopt het voor mij persoonlijk toch wat beter.

Volhouden joh. Het komt goed.

Zojuist eindelijk weer eens een sessie met winst afgesloten op titan. 6 BI in de plus. Het begin is er weer.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Ik ben de laatste anderhalf maand op titan van $180 terug gevallen naar $70, spelend volgens de SHK en alleen doorspelen met made hands of sterke draws. Maar iedere hand die ik heb, heeft iemand anders wel een betere :(
      Resultaat: 2 limieten naar beneden....

Op stars wil het ook al niet lukken hoewel ik daar maar zon $30 down ben de laatste maand gaat het gewoon bizar slecht.... ergste downswing tot nu toe, ik heb een break van een week genomen, maar dat heeft tot nu toe nog niet geholpen, het gaat nog steeds bizar slecht.

Spelend op FL 0,25/0,50... Ik weet dat FL swingy is, maar op het moment trek ik meer dan 80% van alle handen aan het kortse eind, het maakt niet uit of tegenstander AA of 59o in de hand heeft, ik verlies.

Gewoon doorbijten zou ik zeggen, je hebt gewoon tijden dat echt helemaal niks lukt.
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Jij ook succes, want dat klinkt wel als een heel erge downswing.
    • GroteArie
      GroteArie
      Bronze
      Ja, jij ook absoluut veel suc6 Lurker. Dat is een heftigere downswing dan dat ik tot nu toe heb. Ik hoop dat ie niet veel langer gaat duren.
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      Ik heb zopas (op 12 dagen) de helft van mijn bankroll verloren op titan.
      Bankroll was 1000euro (1500$) en nu nog 500euro (750$)

Ik heb er goed over nagedacht maar ik ben daar vertrokken ondanks de rakeback die je nu krijgt.

Ik speel nu op full tilt (met al een beetje winst) en ik weet zeker dat ik mijn bankroll terug kan verdubbelen ;)
      Met volle moed een nieuwe start :D
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      ja ook hier 100 euro down niks lukt
      Ik weet mischien is het onzin maar Titan lijkt wel rigged
      de slechte speler wint het meest.
      Maniacs op nl 50 valt alles erbij en callen natuurlijk alles down
      voorbeeld
      ik K :spade: !0 :club:
      freeplay op bb
      flop k :heart: 5 :diamond: 10 :spade:
      ik zit achter maniac
      ik ga allin voor 11,35
      maniac called met 5 :spade: 2 :club:
      Ik blij krijgt ie runner runner 5
      en dat is maar 1 voorbeeld
    • OldNAn
      OldNAn
      Bronze
      Lol, dit soort handen heb ik wel bij ieder sessie zitten die ik speel ongeacht de site (Titan, PStar, Mansion, Cd-poker). Na een tijdje raak je er aan gewend dat als je een drie-way pot hebt je liever TT hebt dan AA. Daar staat tegenover dat je de grootste potjes pakt met suck-outs.

Gewoon doorgaan met grinden en je zult zien dat op de langere termijn (+/-2mnd) je in de plus eindigd. Zo niet dan zou ik eerder naar je eigen spel kijken dan naar de site.
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Hmmm ik heb alleen maar winst op titan. 250$ vorige maand en 50$ nu al in augustus (en de rake is sweet :D )
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Ik zit nog steeds in dezelfde downswing op zowel Titan als op Stars. Het begint me nu toch wel een beetje TE gek te worden. Bijna 2 maanden.

Hier en daar heb ik een sessie waar ik break even speel of zelfs een paar dollar win, maar 8/10 sessies sluit ik gewoon af met verlies, soms veel, soms een beetje. Soms een beetje tilt, maar meestal laat ik het zover niet komen. Ik speel gewoon kalm, en blijf positief denken. Maar vrijwel iedere donk die me called, die beat me, ze beginnen met 2nd of bottom pair, en eindigen met een runner runner flush, straight of ze hitten een 2 outer voor een set.

Fixed Limit is echt niet meer normaal. er zit blijkbaar geen fold button, ze callen echt alles... en begrijp me niet verkeerd (voor degene die weer heel hard gaan roepen, als je donks niet kan verslaan, bla bla bla), dat is goed. Maar als ze dan ook nog iedere fucking 3 outer hitten dan valt het ineens vies tegen.

Ik heb verschillende pauzes ingelast, en zelfs 2 weken helemaal niet gepokerd, om weer fris te beginnen. Ik houd er iedere sessie mijn SHK bij, ik reken me ziek. Ik verdedig mn made hands, ik speel mn draws ietwat passief. Al om al, ik doe geen gekke dingen. (meestal niet :P )

Ik ben nu in totaal bijna $300 kwijt op de twee sites, waar ik er bijna $500 had staan, over een tijd van 2 maanden, dus ik heb niet in een aantal sessies mn BR weg gedonkt. Het gaat heel gestaag, bijna systematisch omlaag. Ik ben zelfs limieten terug gestapt zoals een goed BRM aangeeft. Maar ook daar gaat het gewoon heel vrolijk in een spiraal naar beneden.

Ik weet me geen raad meer, ik heb vaker downswings meegemaakt, maar dat ze zolang aan kunnen houden dat zou ik nooit hebben durven te beweren. Maargoed, ik geef niet op en de aanhouder wint zullen we maar zeggen.

Dit is eigenlijk ook de reden waarom ik hier de laatste tijd niet meer zo actief post. Het word dan alleen maar negatief, dus zeg ik liever niks :P maar ik moet het toch even kwijt, :tongue:

I NEED A COOKIE!!!!!!!!!
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Ben ook meer dan de helft van m'n BR kwijtgeraakt aan m'n eerste echt downswing en ik wist het ook echt niet meer... Als ik het achteraf bekijk ben ik in verhouding tot het aantal in de downswing gespeelde handjes niet zoveel kwijt geraakt. op den duur zat er natuurlijk ook wel heel veel bad play in. Gewoon je verliezen beperken en zoals je zegt, de aanhouder wint. Maar best wel niet opnieuw storten. Ik denk als je BRM volgt en je gaat naar 0 dat je gewoon niet goed genoeg bent.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      hehe, nah, ben met $50 begonnen, en ben vaak ver terug gevallen, maar storten begin ik niet aan.

Ik speelde eerst NL, maar dat beviel me niet zo. Ik ben met FL op 5c/10c begonnen, en heb me langzaam omhoog gespeeld naar 0.50/1.00. Daar eenmaal aangekomen ging het al snel mis, en daar ben ik weer veel verloren, terug gegaan naar 0,25/0,50 en daar gaat het tot nu toe ook nog even slecht.

Maar het gaat ook niet over zo gek veel handen.
      Ik speel niet heel veel, ik denk dat ik nu zo'n 15.000 handen erg slecht run. Maar op 0.50/1.00 gaat het vrij rap, vandaar de grote terugval.

Hier en daar heb ik ook wat leaks gevonden de laatste tijd, dus het is ook leerzaam. Ik speel AJ en AQ iets te agressief, en ik maak nog teveel crying calls, die kosten me nog teveel. Dat probeer ik nu beter in de gaten te houden.
    • dustje
      dustje
      Bronze
      RIGGEEDDD

of niet gewoon natuurlijk, met titan is heus niks mis.

ik ben vrij veel up op titan en wat down op full tilt.

klopt full tilt wel?????? :evil:

dikke onzin allemaal natuurlijk
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Ligt niet aan de room, vandaag weer $40 down in 4 uurtjes

Ik moet wel vermelden, op Titan heb ik NOOIT maar dan ook echt NOOOOOOOIT serieus iets gewonnen. Het ergste is dat ik daar al mn TAF, en vertalings vergoeding krijg.

Waar ik op Stars vrij regelmatig goed run, en dat daar mijn BR langzaam groeit en groeit, verlies op Titan alles, maar dan ook echt alles. Waarom??? geen flauw idee, maar ik verzin dit niet. Ik speel niet graag op Titan, tafelselectie is zwaar klote, vaak moet je een half uur wachten voordat je onderhand op 4 tafels zit, omdat er overal een wachtrij van 3+ staat. Daarnaast is het aantal river suckouts EXTREEM hoog.

Ik ben er eigenlijk weer gaan spelen omdat ik er zo'n $350 op had staan waar ik niks mee deed, van TAF etc. En om de rakeback actie, dus het leek me het proberen wel weer eens waard.

Resultaat: ik heb nu nog $120 over, in een paar weken tijd. Gewoon ziekelijk de manier hoe ik daar constant verlies, zeker 80% van de handen verlies ik. Niet overdreven, en ik speel niet slecht. Ook niet perfect natuurlijk, maar goed genoeg om te weten dat dit gewoon niet in mijn controle is. Ik hit vrijwel geen enkele draw, ik verlies elke coinflip, en als ik een sterke hand heb, dan is het board 9/10 keer erg drawy en 7/10 keer hit een of andere idioot wel een straight of een flush.

Ik lieg dit niet, daar heb ik niks aan, en niemand niet. Zo is het gewoon. Waar ik op Stars van $20 een BR van bijna $300 heb opgebouwd met FL, verlies ik op Titan bijna $250 dollar in een paar weken tijd. En dit is niet de eerste keer dat ik erg veel verlies op Titan. Zoals ik al zei, ik heb daar simpelweg nog nooit echt kunnen winnen, niet met SSS, en nu ook niet met FL. Suckout na suckout vliegen me daar om de oren.
    • macomacoNL
      macomacoNL
      Bronze
      Lady Variance is a bitch :)
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Hier een voorbeeld, hoe ik gewoon constant verlies.... de river is iets te vaak bepalend

Titan Poker Oxford 0.25/0.50, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button dolobene ($16.80)
      SB oldskull ($27.71)
      BB lacastagne ($11.48)
      UTG Kwerd ($11.50)
      UTG+1 kKosteKk ($3.90)
      MP DavidDutch ($13.56)
      CO-1 TTR76263802 ($18.72)
      CO Choique27 ($16.37)

Preflop: DavidDutch is in MP with 3:heart: 3:diamond:
      2 folds, DavidDutch calls 0.25, TTR76263802 calls 0.25, 2 folds, oldskull calls 0.15, lacastagne checks.

Flop (1.00) A:spade: 3:spade: T:spade:
      oldskull checks, lacastagne bets 0.25, DavidDutch raises to 0.50, TTR76263802 calls 0.50, 2 folds.

De call vind ik hier niet zo erg, hij kan een FD hebben, en daar houd ik rekening mee

Turn (2.25) A:club:
      DavidDutch checks, TTR76263802 bets 0.50, DavidDutch calls 0.50.

Hier denk ik, die kan ik niet meer verkeerd, maar ik wil hem niet weg jagen. Ik verwacht hier een set, of een FD

River (3.25) A:heart:
      DavidDutch bets 0.50, TTR76263802 raises to 1, DavidDutch calls 0.50

En jawel hoor, daar is de ene kaart die ik nou net niet wil zien, maar zoals gewoonlijk valt ie wel. Ik weet hier dat ik beat ben, dus maak al vloekend maar weer een crying call

DavidDutch shows 3:heart: 3:diamond:
      TTR76263802 shows J:club: T:club:

TTR76263802 wins 5.25 with A full house, Aces and Tens

Thats how i loose baby
    • dustje
      dustje
      Bronze
      die heb je anders ook wel akelig slecht gespeeld imo
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      En dan zijn er nog dit soort handen, ik kan er amen op zeggen, als ik wordt gecalled, ben ik beat.

0.50, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button Wizardin ($13.34)
      SB DavidDutch ($18.39)
      BB coxxos ($16.10)
      UTG AMEH ($9.66)
      UTG+1 nosey35 ($2.53)
      MP TTR84023372 ($18)
      MP Leisi7 ($14.97)
      MP Seenor ($8.89)
      CO-1 gel5vi ($16.95)
      CO TTR68457832 ($7.19)

Preflop: DavidDutch is in the SB with Q:spade: A:diamond:
      7 folds, Wizardin raises to 0.50, DavidDutch raises to 0.75, 1 fold, Wizardin calls 0.25.

Flop (1.75) 9:club: 5:heart: 7:spade:
      DavidDutch bets 0.25, Wizardin calls 0.25.

Turn (2.25) 4:spade:
      DavidDutch bets 0.50, Wizardin calls 0.50.

River (3.25) K:diamond:
      DavidDutch bets 0.50, Wizardin calls 0.50

Wizardin shows 4:club: 3:club:
      DavidDutch shows Q:spade: A:diamond:

Wizardin wins 4.25 with One pair, Fours

Doe ik hier iets verkeerd? Ik denk van niet. Ik toon een sterke hand hier, en doordat ik niet wordt geraised weet ik niet goed waar ik aan toe ben, dus blijf ik betten.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dustje
      die heb je anders ook wel akelig slecht gespeeld imo

En hoe speel ik die dan slecht? Wellicht had ik op de turn moeten raisen, maar ik was vrij zeker dat ik hier meer uit kon halen door te callen dan door te raisen.

Ik raise flop, call turn om hem niet weg te jagen, bet een scary river die word geraised, en daar ruik ik onraad.

Ik kan best tegen kritiek, maar leg dan wel uit wat ik anders moet doen, zodat ik er wat van leer. :)
    • 1
    • 2