Aa NL10 again

• Poefters
      Poefters
      Bronze
      OnGame - $0.10 NL - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

UTG+1: $3.78
      MP: $10.96
      Hero (MP+1): $11.59
      CO: $10.69
      BTN: $10.11
      SB: $10.40
      BB: $5.04
      UTG: $7.06

SB posts SB $0.05, BB posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has A:heart: A:diamond:

fold, fold, MP raises to $0.40, Hero calls $0.40, fold, BTN calls $0.40, fold, fold

Flop: ($1.35, 3 players) 6:heart: T:club: 3:heart:
      MP checks, Hero bets $0.90, BTN calls $0.90, fold

Turn: ($3.15, 2 players) 9:spade:
      Hero bets $2.50, BTN raises to $6.00, Hero raises to $10.29 and is all-in, BTN calls $2.81 and is all-in

River: ($20.77, 2 players) Q:diamond:
      Hero shows A:heart: A:diamond: (One Pair, Aces) (PreFlop 82%, Flop 12%, Turn 5%)BTN shows T:heart: T:diamond: (Three of a Kind, Tens) (PreFlop 18%, Flop 88%, Turn 95%)BTN wins $19.39

Ik post dit handje omdat dit mss wel een leerzame handje kan zijn voor andere spelers...

Preflop: mss maak ik terug de fout om niet te isoleren met AA maar dat zal ik wel te horen krijgen in de andere topic waar ik die AA ook niet reraise om zogezegd max value te krijgen maar weet of merk ondertussen wel al dat je beter reraist :-)

Soit, de review en mijn interpretatie van de stats:

Villian BTN: 12/6/1/90/1.7/469 (Vpip/pfr/3bet/F3bet/agg factor/hands)

Flop: Besluit dat ik daar sowieso moet betten door de boardtextuuur....(bet daar voor protection maar moet daar minimum 1$ betten of mss wel pot tegen 3 spelers)

De BTN calt mij en ik plaats hem daar op PP of FD en GHSD....
      (66,33,TT+, Axs, 98)

Turn: is hierbij een redelijke blank en complete enkel een gutshot sd...Ik bet daar door voor value tegen draws...Ik wordt echter geraist...denk daarbij aan een set/gutshotSD of FD...ik heb daar de keus om te folden of te shoven...ik ga daar broke omdat sommige spelers deze play nog durven doen met FD en ik verwacht dat ze met een set direct shoven om hun set te beschermen tegen suckout FD...

Echter als ik er wat stats achteraf haal krijg ik een andere beeld en kan ik wel enkele notes maken denk ik...

Note 1: hij reraist niet met TT in positie...(Niet echt noodzakkelijk maar kan soms gedaan worden door villians)
      Note 2: flat set op heavy draw board
      (Note 3: reraised turnbet 2.5x en commit zichzelf daarbij ondanks de kans op suckout...)

Algemene vraag: geraak ik hier nog weg op de turn na zijn reraise als ik er enkele stats bij haal?
      Het is een tighte speler 12/6/1/90...range zal daar vaak preflop SC,Axs, PP zijn...
      Ik twijfel bijgevolgop de turn dat ik niet kan folden in plaats van te shippen omdat zijn agg factor maar 1.7 is waarbij ik vermoed dat hij zijn draws passief speelt en hij dit wrs enkel reraist met set of straight...

Ik ga in ieder geval proberen kijken hoe hij zijn draw speelt en mss is dit dan een gemakkelijker fold...

Anyway graag jullie reactie...
  • 1 antwoord
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      hier kan je call al iets meer gezien je IP kan spelen en hij vaak fold op 3bets , maar hij is ook vrij passief dus ben er nogsteeds geen fan van:)
      de flop is nogwel ok , turn is een bet-fold.
      Je zal hier veel vaker een set /2P zien dan een draw , met als zij-effect dat als je achter ligt je ver achter ligt , en je tegen de meeste draws maar een flipje hebt , dus ik gooi hem gewoon de muck in:)