elephant po 770 poker

• 6 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey iodide,

Dit durf ik op dit moment niet met zekerheid te zeggen en kan het hier niet testen omdat ik op deze pc niet al mn software geinstalleerd heb.

Normaalgesproken denk ik dat het wel werkt wanneer je de handen van poker770 laat opslaan in de folder waar normaalgesproken bijvoorbeeld William Hill of Titan de HH opslaat.

Dit zou dan zijn: "C:\Poker\William Hill Poker\History\je username"

Ik ga het morgen echter even voor je proberen uit te zoeken en als het werkt een duidelijke stap voor stap handleiding voor je opschrijven.

Mocht je het al aan de praat krijgen, laat het dan even weten :s_cool:
    • iodide
      iodide
      Bronze
      ok een domme fout, elephant stond nog ingestelt zodat ik enkel de resultaten van partypoker kreeg :facepalm:
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Alles werkt nu al dus? :s_cool:
    • iodide
      iodide
      Bronze
      alles werkt nu ja , de handen van 770 poker komen er ook gewoon op als ge de map ingeeft om te scannen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ok super!

Veel plezier bij poker770. Laat ook even weten hoe het gaat en wat je eerste ervaringen zijn.
    • iodide
      iodide
      Bronze
      Het voordeel dat ik hier nu heb is dat ik aan de beginnertafels mag gaan zitten.
      Na 2-3 uur was ik 11 dollar up, maar daarna zo goed als al men winst terug verloren spijtig genoeg. Niets lukte meer spijtig genoeg.
      Maar ik vind het aangename software om op te spelen.
      ben daarna maar terug begonnen op party, als het op de 1 room niet lukt dan speel ik meestal op de andere room wel profitabel :D hebik al gemerkt uit ervaring.