ID-check niet goedgekeurd

• madjules007
      madjules007
      Bronze
      Hallo,

Gisteren heb ik de quiz behaald en een aanvraag gedaan voor een $50 gratis startkapitaal op William Hill.

Vandaag kreeg ik het bericht dat mijn ID niet goed is gekeurd. Ik heb een kopie van mijn paspoort in kleur doorgestuurd.

Dit is wat er aangegeven wordt:

------------
      "Vanwege pogingen tot bedrog met betrekking tot de $50 in het verleden, hebben we veiligheidsmaatregelen in moeten voeren om PokerStrategy.com en de gehele community te beschermen. Het is helaas niet te vermijden, dat daarbij heel af en toe iemand onterecht wordt geweigerd. Onze excuses, mocht dat het geval zijn.

Deze beslissing is genomen na een objectieve controle aan de hand van vastgestelde veiligheidscriteria en kan daarom niet ongedaan gemaakt worden. Hou er rekening mee dat onze medewerkers geen details omtrent de ID-check kunnen noemen, omdat met het vrijgeven van deze informatie de ID-check onbruikbaar kan worden. "
      ------------

Dit vind ik heel erg vreemd. Er kunnen geen details verstrekt worden, maar ik heb gewoon netjes de benodigde gegevens doorgestuurd en ik heb nog nooit gebruik gemaakt van de bonus.

Is er überhaupt iets wat ik hier aan kan doen?

Vind het erg jammer.

Met vriendelijke groet,

Julian.
  • 6 antwoorden
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Is er soms iemand anders in je huishouden die al een account heeft op pokerstrategy.com?
      Heb je wel de juiste leeftijd?
      ... dit kunnen allemaal redenen zijn waardoor je het startkapitaal niet kunt ontvangen.
      Je kan mss een ticket voor de support aanmaken en vragen wat er precies scheelt (al betwijfel ik of ze dat mogen/kunnen zeggen). of mss kunnen ze de situatie eens opnieuw bekijken.
    • madjules007
      madjules007
      Bronze
      Nope, ze geven aan dat er niet verder naar geïnformeerd kan worden. Ik ben 24 en woon alleen, dus dat kan het niet zijn. Het is echt heel vreemd allemaal. Jammer dat die kans ontnomen wordt, zonder duidelijke uitleg.
    • SkryZr
      SkryZr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door madjules007
      Nope, ze geven aan dat er niet verder naar geïnformeerd kan worden. Ik ben 24 en woon alleen, dus dat kan het niet zijn. Het is echt heel vreemd allemaal. Jammer dat die kans ontnomen wordt, zonder duidelijke uitleg.
      Nieuwe account aanmaken dan maar? Tot ze je niet controleren?
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door SkryZr
      LOL geloof dat de bedoeling is van de ID-Check :P
      het voorkomen dat mensen meerdere accounts aanmaken met daarbij dan meerdere keren aanspraak maken op de 50 dollar slimmerd :)
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wim1988
      Oorspronkelijk gepost door SkryZr
      LOL geloof dat de bedoeling is van de ID-Check :P
      het voorkomen dat mensen meerdere accounts aanmaken met daarbij dan meerdere keren aanspraak maken op de 50 dollar slimmerd :)
      Onder andere. Er zijn veel redenen waarom ID-checks gevraagd worden.

De reden voor de vraag naar een ID en eventuele reden van afwijzing worden nooit bekend gemaakt. De reden hiervoor is, dat op die manier voorkomen wordt dat men nieuwe wegen gaat zoeken tot fraude (immers, wanneer iemand weet wat 't probleem was, kan hij gericht op zoek gaat naar een mogelijkheid om dat te omzeilen).

In het overgrote deel van de gevallen blijkt een afwijzing na een ID-check terecht te zijn, om welke reden dit dan ook mag zijn.

Ik vind het dus heel vervelend voor je dat jij een afwijzing hebt gekregen, madjules007, maar ik vrees dat daar niet zo veel aan gedaan kan worden, zeker als ze, zoals je zelf zegt, al hebben aangegeven dat er niet verder naar gekeken zal worden.

Mocht je ervoor open staan, dan zijn er wel nog andere manieren om aan geld te komen zonder dat je zelf hoeft te storten:
      • Je kunt gebruik maken van ons Tell-A-Friend-systeem. Als jij mensen doorverwijst naar onze site en ze gaan spelen, kun jij daar geld mee verdienen.
      • Als je via onze site een account aanmaakt bij 888poker, krijg je op je nieuwe account daar een startkapitaal van $8 gratis (toegegeven, het is geen $50, maar het is wél gratis ;) ).
      • Mocht je bereid zijn om wél een (minimale) storting te doen bij een pokerroom waar je via PokerStrategy een account aanmaakt, kun je meespelen in zogenaamde depositor's freerolls. Dit zijn toernooien waarvoor je bij inschrijving geen geld hoeft te betalen, maar waar je wél geld in kunt winnen. Een voorbeeld hiervan is de $10.000 Depositor's Freeroll bij PartyPoker.

Je kunt op onze pagina over free poker nalezen welke mogelijkheden er op dit gebied zoal zijn (kijk op die pagina dan even voorbij het $50 startkapitaal).

Veel succes en groeten,
      Orodin
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Kan misschien ook nog zijn dat er op jouw adres eerder iemand een account heeft gehad.

Het is jammer dat die $50 dan niet doorgaan, maar aan de andere kant zijn er inderdaad aardig wat opties om toch gratis aan een bankroll te komen, zoals het spelen van de freerolls op aangesloten pokerrooms, TAF en af en toe een promotie.

Gebruik ondertussen de tijd om artikelen te lezen en serieus aan je spel te werken. Zodra je spel verbetert ga je -desnoods via freerolls- echt wel van de grond komen.

Succes! ;)