Aangenaam

• shintaii
      shintaii
      Bronze
      Hallo,

Zit op moment van typen in een sngo die heeel langzaam verloopt. Dus ik maak even tijd om een voorstel stukje te typen.

26 jaar, Den Haag, ondernemer.

Speel poker voor de lol eigenlijk. Als daar wat mee te verdienen is, is dat mooi meegenomen. Wil wel goed worden. Ben me nu voornamelijk aan het verdiepen aan het sngo gebeuren.

2 dollar of 3 dollar buy ins. Ben 2 weken geleden echt begonnen op FT.. maar ja dat was dus even een miskoop. Speel nu op titan en straks met de 50 dollar op party.

Ben van plan om actief deel te neemen hier op het forum. Misschien kan ik sommige mensen helpen, en andersom.

Gr.

Patrick
  • 4 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey shintaii,

welkom!
      hoe is je SnG verlopen of zit je er nog steeds in? :s_cool:

plezier hebben in het spelletje is sowieso het allerbelangrijkste vind ik, anders kun je beter helemaal niet spelen.

Leuk om te zien dat je in ieder geval wel graag wilt leren en andere leden ook verder wilt helpen. Dan ben je hier op het forum zeker op de juiste plek.

Neem zeker eens een kijkje bij de handbeoordelingsforums voor SnG's en praat mee over de handen van andere spelers, of post je eigen handen voor tips.

Veel plezier op het forum!
    • shintaii
      shintaii
      Bronze
      Gaat wel goed eigenlijk. Heb het hele sngo pas sinds gister ondekt. Ben er wel redelijk ok in denk ik.

Heb er 6 gespeeld. 1 op $3 buy in en 5 op $2. alles gewonnen behalve 1 $2 sngo.

Dus gaat wel redelijk goed. :)

Worstel voornamelijk nog met het laatste deel van het spel. Soms heb ik nog maar 400 chips ofzo. Of ik dan all in moet gaan of niet.

Maar goed aldoende leert men :)
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      400 chips blijkt genoeg te zijn want ge wint ze bijna allemaal :tongue:
    • Steamless
      Steamless
      Bronze
      Zie nieuwe thread :)