Leuke flop na steal attempt

• kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Boss $4.00 No Limit Hold'em - 9 players - View hand 1361692
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $3.42
      UTG+1: $4.62
      UTG+2: $1.52
      MP1: $3.90
      MP2: $3.00
      Hero (CO): $5.19
      BTN: $6.63
      SB: $4.32
      BB: $3.51

Pre Flop: ($0.06) Hero is CO with 5 :spade: 9 :spade:
      6 folds, Hero raises to $0.16, 1 fold, SB calls $0.12

Flop: ($0.34) 3 :heart: 5 :club: 5 :diamond: (2 players)
      SB checks, Hero checks

Turn: ($0.34) 7 :diamond: (2 players)
      SB bets $0.20, Hero calls $0.20

River: ($0.74) 2 :heart: (2 players)
      SB checks, Hero bets $0.28, SB calls $0.28

Heb ik hem hier niet wat weak gespeeld? de valuebet op de river groter misschien? Ik dacht niet dat hij hier iets ging callen op de flop vandaar de checkbehind
  • 3 antwoorden
    • kefkef
      kefkef
      Bronze
      De check-behind is ook goed, omdat je dan zo de indruk geeft dat je bv AT+ speelt en de flop volledig mist.

Je geeft hem dan de mogelijkheid om op de turn te betten, daar call ik ook gewoon. Op de river zou ik wel wat groter betten voor value. Vaak zal hij niet geloven dat je de 5 hit en kan hij gewoon callen met A high.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Deze flop kan je prima c-betten omdat je tegenstander hier veel handen niet meteen zal opgeven. Veel pocketpairs zijn niet bang voor dit board en overcards zoals AJ+ en KJ+ willen misschien ook niet meteen opgeven op dit board wanneer je c-bet, omdat jij dit board eigenlijk ook nooit hit.

Door niet te c-betten kan je misschien wel wat blufs uitlokken, maar dat weegt niet op tegen de value die je mist. Dus hier kan je simpelweg het beste bet/bet/bet spelen omdat je maar heel weinig sterke handen kan reppen op dit board en je met slowplayen te veel value mist als je tegenstander wél wat heeft. Daarnaast moet je zeker weten dat je tegenstander in staat is om te bluffen als jij checked, want er zijn ook zat mensen die een hand uitchecken.
    • kefkef
      kefkef
      Bronze
      @kingbroos
      Ik denk dat ik toen half aan't slapen was, zie nu dat jij pre-flop agressor was. C-betten op flop dus!

Excuses, het was laat gisteren! :facepalm: