KK vs donk/3bet op F

• cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Villian: 15/15/4/0/32 (VPIP/PFR/AF/ch-r F/WTS)

Flop is erg drawy en wist niet goed wat te doen. Of hij hier een set uit donkt of een draw. Naar mijn idee moest ik meteen een beslissing voor mn stack maken, want als ik zou raisen kon ik op een ship niet folden. T probleem als ik slecht call is dat villian 3 mooi kan drawen en dat de donker een kaart+initiatief krijgt. Als ik zou callen zou dan denk ik de line zijn callen op een blank en op R op een blank folden? Op een :diamond: of straatkaart op T folden en als hij niet bet zelf betten.

Weet niet welke line het beste is?

Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 9 players - View hand 1361710
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $10.35
      UTG+1: $18.34
      UTG+2: $25.35
      Hero (MP1): $28.92
      MP2: $47.09
      CO: $14.28
      BTN: $25.00
      SB: $24.75
      BB: $25.09

Pre Flop: ($0.35) Hero is MP1 with K :diamond: K :club:
      3 folds, Hero raises to $0.87, 3 folds, SB calls $0.77, BB calls $0.62

Flop: ($2.61) 7 :diamond: J :club: 9 :diamond: (3 players)
      SB checks, BB bets $1.75, Hero raises to $5, SB folds, BB raises to $10.75, Hero raises to $28.05, BB calls $13.47 all in

Turn: ($51.05) 6 :spade: (2 players - 1 is all in)

River: ($51.05) Q :diamond: (2 players - 1 is all in)
  • 2 antwoorden
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      3-way verwacht ik dat dit altijd een bet voor value is ofwel een sterke draw waar je tegen flipt. Het is verder ook een lastige spot om te beoordelen tegen een unknown.
      Omdat hij ook nog mindere handen voor value kan betten als Jx of misschien TT zou ik hier de flop en veilige turns callen. Komt er op de turn een scarecard en checked hij, dan check ik gewoon behind omdat je niet echt hoeft te protecten en geen calls gaat krijgen van slechter.

As played fold ik wel op zijn minraise op de flop omdat als hij hier draws shipt hij deze waarschijnlijk niet minraised.

Ik laat deze nog even openstaan omdat ik niet weet of dit de meest optimale lijn is.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Dit board is hier superugly voor je kings, en zijn donkbet komt hier wel redelijk sterk over en verwacht dat hij hier redelijk vaak een monsterdraw/made hand heeft dus ik speel hem liever passief en call enkel zijn db en ga voor potcontrol.
      Op scary cards heb je dan een easy fold, indien turn en river een blank zijn hangt het wat van villain af of je een riverbarrel kunt callen