NL25 76s BB monster draw value

• Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      BB (Hero):
      $25.00
      MP2:
      $7.91
      MP3:
      $10.08
      CO:
      $17.59
      BU:
      $6.86
      SB:
      $30.72

Preflop: Hero is BB with 7, 6.
      4 folds, SB raises to $0.75, Hero calls $0.50.

Flop: ($1.5) T, 3, 7 (2 players)
      SB bets $1.00, Hero calls $1.00.

Turn: ($3.5) 8 (2 players)
      SB bets $2.25, Hero calls $2.25.

River: ($8) Q (2 players)
      SB bets $4.50, Hero calls $4.50.

Final Pot: $17.

Results follow:

Hero shows a flush, queen high(7h 6h).
      SB shows three of a kind, queens(Qd Qc).

Hero wins with a flush, queen high(7h 6h).

20/13/1.8AF

SB steal 42% (62)

Ik denk wel dat dit ok is om een steal mee te callen tov wijde stealrange. Ik kan ook 3betten maar ik wil geen 4B zien.

Gedurende de gehele hand voelde ik me als een calling station vis :f_biggrin:

Ik kan om te beginnen bv. al de flop raisen maar ik heb SD value en zit IP dus call.

Op de turn pik ik nog een GS op. Ik kan hier ook raisen maar dit ziet er zo wat nutsy uit en ik ga me dan toch enkel isoleren tegen beter, tegen sets heb ik slechts 25% equity.

River :facepalm:

Krijg de afgelopen dagen de gekste coolers rond m'n oren dat m'n mindset hier volledig verkeerd zat denk ik. Ik call enkel omdat ik denk dat hij een hogere flush ook zo kan spelen. Plus ik denk dat ik voor de rest geen value meer ga halen omdat m'n hand zo erg op een FD lijkt. Maar uiteindelijk denk ik dat TT/QQ me wel nog callt. Het gehele verloop van de hand had ik ook zoiets van hij heeft zo'n wijde range hier kan ik geen value meer uithalen op river.

Maarja dit is denk ik nog een shove op river? :f_confused:

Hoe is de hand voor de rest gespeeld op F en T? Thx
  • 2 antwoorden
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Preflop IP vs een steal van SB is een SC altijd wel een hand die je moet spelen, of je die gaat 3betten of niet hangt van villain af.
      Met een monsterdraw moet je dan eigenlijk altijd raisen op de flop omdat je het geld graag naar het midden krijgt omdat je zoveel equity hebt en het niet erg vind de pot op de flop op te pakken. Het klopt dat je wel shwd value hebt maar zo geweldig is die nu ook niet en villain kan nog gemakkelijk improven.
      As played is de river dan natuurlijk een easy shove maar daar ben je zelf ook al achter gekomen, met een paired board zou ik wel voor een call gaan met een lage flush
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Got it!