startkapitaal en bonussen -> waarom?

• kdegreve
      kdegreve
      Bronze
      Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel erg blij met mn $50 startkapitaal (ondertussen $62 haha), maar waarom doen jullie dit uberhaupt??

Toen ik 7 was kwam ik erachter dat sinterklaas niet bestond...
  • 6 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Hierom dus

En sinds wanneer bestaat Sinterklaas niet? Die heeft wel degelijk ooit bestaan!!
    • sfinxs1000
      sfinxs1000
      Totaal
      WTF bestaat Sinterklaas niet? Maar, hoe, wat, wie, ;( ;( ;(
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey kdegreve,

goed dat je deze vraag stelt, want het zal niet voor iedereen helemaal duidelijk zijn hoe wij dit kunnen betalen.

Maar wij geven onze spelers een gratis startkapitaal bij een van onze pokerrooms. Wanneer jij je als lid aanmeldt bij de pokerroom krijgen wij van de pokerroom daarvoor een beloning, omdat wij jou naar hen toegeleid hebben.

Wanneer je pokert pakt de room steeds een klein deel van de pot. Zo maakt de pokerroom winst. Wij krijgen van de pokerroom dan weer een klein stukje van de hun winst.

Wij investeren dus $50 in onze nieuwe spelers, maar we zijn er van overtuigd dat jullie met het lesmateriaal dat we aanbieden weer betere spelers kunnen worden, waardoor we op termijn deze investering weer kunnen terugverdienen.

Meer informatie vind je via de link die Pcbeem al postte.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Het was wel een riskant businessmodel imo omdat je meer serieuze spelers moest werven dan donks die de 50$ er onmiddelijk doordonken maar met zoveel members nu is het echt nice uitgedraaid en ik vind het dan ook schitterend dat er een community en website is als deze. Poker changes lives for some.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      Het was wel een riskant businessmodel imo omdat je meer serieuze spelers moest werven dan donks die de 50$ er onmiddelijk doordonken maar met zoveel members nu is het echt nice uitgedraaid en ik vind het dan ook schitterend dat er een community en website is als deze. Poker changes lives for some.
      Als er BR-protection op zit, dan moeten ze al een hoop raken voordat ze die 50$ kunnen weggeven. Dus dan verdient PS er al een hoop aan terug. En als je dan paar BM's kunt strikken en de hopen diamonds, dan is dit wel een redelijk safe bussinessplan :) .
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Denk dat noisecore het over "vroeger" in het begin had. Toen ik begon zaten er iig geen BR protections op. Dus helemaal in het begin zal het wel een lastig verhaal geweest zijn. Maar ja met een paar hele goede grinders kan PS denk ik de nodige kapitalen betalen :s_evil: .