Heb besloten om een nieuwe blog te openen. En dit omdat er een bepaalde dingen gewoon moeten veranderen. Niet zo zeer op pokergebeid maar meer in me leefgewoonte. Echter gewoon na me scheiding en me afkeuring merk ik gewoon dat ik per dag luier word. Dit geeft nadelige dingen met zich mee. s'Avonds kom ik amper in slaap en s'ochtends sta ik geregeld alweer om een uur of 5 naast me nest. Daarbij voel je ook niet altijd lekker fit. Is me eetpatroon echter ook niet goed. Maar ja, lui he.

Dus besloten op de eerste maandag van een nieuwe maand weer te beginnen met trainen(fitness). Heb er voor verkozen dat ik na op de weegschaal te hebben gestaan bij de keuringsarts en bleek dat ik 20 kilo lichter weeg dan 2 jaar geleden. 115 of 92 kilo vind ik toch een aardig verschil. Volgens de BMI meter zit ik op het goede gewicht. Even ter vermelding ik ben 2meter+. Vandaar het goede gewicht. Zelf zie ik het anders. Met het trainen zal ik het allemaal rustig opbouwen. Niet te zwaar. Verlopig niet tot het uiterste gaan. Heb natuurlijk al een niet jofele schouder. En misschien dat het met sporten allemaal iets soepeler word. Echter hierover zal ik niet echt updates over geven. Alleen als ik mezelf weer een schop onder me kont moet geven. Dus ter motivatie. Heb ook echter geen doelstellingen. Kan wel schrijven ik wil hetzelfde als 2 jaar terug bereiken. Maar goed hoelang was ik daar al mee bezig en echter kwa gewicht zie ik mij die gewichten niet meer tillen. Ben ook al boven de 30. En nog niet boven de 45 want dan is het wel weer nodig want dan kom je in je midlifecrisis. Ga wel trainen op hetzelfde manier. Gewoon lekker oldskool. Veel ijzer en weinig machines. Want dat laatste is iets voor vrouwen en homo's. Althans voor mensen die het doen en die gelijk in de verdeding en verwijten gaan maken. Dit is mijn kijk er op. En dus totaal niet op feiten gebaseerd.

Vandaag heb ik het al achter de rug. En merk wel dat ik me toch wt beter en fitter voel. Minder stijf in ieder geval. Geloof me ik zat aardig vastgeroest. Hoorde alles kraken :D

Zeker me eetpatroon moet verbeteren. Gezonder hoef niet want daar schort het niet aan. Maar wel meer maaltijden per dag. Ontbijt en avondeten is natuurlijk te weinig. Dit moet ik ook weer opschroeven naar een maaltijd of 5 a 6 per dag. En natuurlijk voedingssuplementen gebruiken. Al zal dat niet uitgebreider worden dan creatine en een weighgainer. Ook hier komen bijna geen updates van omdat dit totaal niet intressant is.

Ook ga ik op zoek naar een sport om te gaan doen. Geen idee wat nog. Dit om mijn conditie op pijl te krijgen (heb een hekel aan cardio) en ook weer om is onder andere mensen te komen dan familie en een paar maten die ik heb overgehouden van voor ik ging trouwen. Dacht eerst weer aan darten maar daar word je conditie niet beter van. Alleen rotter denk ik aangezien ik meer ga roken dan. Stoppen met roken zal ook wel helpen maar dan moet ik wat meer rust in mijn leven hebben. Tennissen valt af vanwege me schouder. Voetballen ook want ik kan dat niet. En ben geen teamsporter. Maar dit is een zorg voor later.

En natuurlijk het laatste en het hoofdonderwerp van me blog. Zal ik hier het meeste van me vorderingen van het poker bijhouden. Wil dus 4 dagen per week maandag t/m donderdag dus. Tussen 11 en 15:30 gaan grinden. Dit meer voor de ontspanning want echte ambities heb ik er niet in. Alleen vandaag valt deze grinddag al af omdat ik toch wat anders moet doen. Maar vanaf morgen wil ik er mee beginnen. Zoals jullie al weten speel ik sng's en speel op de micro's. Ga nu verder met de 45's $0,50 in combinatie van de 360's $0,10. Ik hoop dat ik volgende maand kan upmoven naar de $1,50 45's. En ook al zal FT me geld op me rekening storten hou ik voorlopig me Stars roll als vaste poker roll.

Dit was het zo beetje. Tot de volgende update :f_thumbsup: