Kings tegen nit en unknown

• kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Ik reraise niet omdat op een sample van 300 handen de original raiser een fold to 3b heeft van 93%, de andere is 18/10

ik mag hier broke gaan toch? check op flop is omdat ik time-outte

Boss $4.00 No Limit Hold'em - 10 players - View hand 1362447
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BB: $3.98
      UTG: $4.06
      UTG+1: $3.90
      UTG+2: $3.80
      Hero (MP1): $4.06
      MP2: $5.22
      MP3: $4.69
      CO: $5.52
      BTN: $1.49
      SB: $3.96

Pre Flop: ($0.06) Hero is MP1 with K :heart: K :club:
      UTG raises to $0.16, 2 folds, Hero calls $0.16, 2 folds, CO calls $0.16, 3 folds

Flop: ($0.54) Q :diamond: 3 :spade: T :diamond: (3 players)
      UTG checks, Hero checks, CO bets $0.36, UTG folds, Hero raises to $1.30, CO calls $0.94

Turn: ($3.14) 3 :heart: (2 players)
      Hero checks, CO bets $1.64, Hero raises to $2.60, CO calls $0.96

River: ($8.34) 2 :heart: (2 players)
  • 4 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ik snap niet waarom je zo groot raist op de flop. Zo laat je bijna echt alle slechtere handen folden... JE kan raisen ter protectie, ik zou deze raise dan naar 1$ maken ofzo.

Op de turn wil je opeens slowplayen - dit is niet echt aan te raden. Ten eerste kan hij behind checken en krijg je het op de river misschien niet meer allin. Je wilt hier geld in de pot krijgen met zijn draws. Als hij die grote bet op de flop callt zal hij hier wss ook een 2/3 pot callen.

Je moet wel 500+ handen hebben op zijn minst om je te kunnen baseren op zijn foldto3bet. Ik zou dit hand dus nog spelen volgens de chart/algemene speelwijze. Al is 93% toch wel echt veel ;o. Wachten op beoordelaar ^^
    • Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      3-bet gewoon preflop.
      Tevens de line die jij aanneemt is echt een nutsline.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Pre-flop is goed, als je hier niet kan 3-betten voor value dan is het beter om te flatten.

Op de flop was het natuurlijk een stuk makkelijker geweest als je zelf had gebet, maar time-outs gebeuren nou eenmaal. De check/raise is daarom een beetje overplayed maar waarschijnlijk wel een betere optie dan check/call op dit redelijk drawy board.

As played kan je de turn het beste maar shippen, je wil zoals Farma zegt niet dat villain behind-checked met draws en de pot is door je c/r groot genoeg om dat te doen. ;)

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Ik snap niet waarom je zo groot raist op de flop. Zo laat je bijna echt alle slechtere handen folden... JE kan raisen ter protectie, ik zou deze raise dan naar 1$ maken ofzo.
      $1,- zou echt te weinig zijn, dan moet villain $0.64 bijleggen om $2.54 te winnen. Bovendien houd je dan hele rare stacksizes over op de turn, dus de sizing op de flop is wat mij betreft prima. :)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Great ik leer weer wat bij