Nl4 KQs goed gespeeld?

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Cake Poker No-Limit Hold'em, $0.04 BB (9 handed)

MP3 ($2.29)
      CO ($4.04)
      Button ($7.29)
      SB ($3.88)
      Hero (BB) ($3.90)
      UTG ($4.10)
      UTG+1 ($1.26)
      MP1 ($3.64)
      MP2 ($4.02)

Preflop: Hero is BB with K, Q
      7 folds, SB bets $0.08, Hero calls $0.04

Flop: ($0.16) 3, 8, K (2 players)
      SB bets $0.16, Hero raises to $0.60, SB calls $0.44

Turn: ($1.36) 8 (2 players)
      SB checks, Hero bets $1.10, SB calls $1.10

River: ($3.56) 5 (2 players)
      SB checks, Hero checks

Total pot: $3.56 | Rake: $0.23

Results:
      SB had A, A (two pair, Aces and eights).
      Hero had K, Q (two pair, Kings and eights).
      Outcome: SB won $3.33

Ik call SB preflop omdat hij minraised en ik positie heb met een vrij sterke hand.
      Hij bet op de flop en ik reraise met de gedachte dat ik zal folden op een 3bet.
      Hij callt alleen dus ik bet weer op de turn. De river maakt een flush mogelijk/hij callt me hier alleen met een betere hand dus ik check behind.
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      hmm ik denk dat dit wel nice played is. Op de turn is 1$ bet wel genoeg denk k. Voor de rest had ik het hand ook zo gespeeld. Al denk ik dat callen op de flop zeker niet slecht is in deze blindbattle omdat de SB hier veel zal bluffen. Op deze manier zal hij misschien ook slechtere K folden.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Ja dit kan prima. Zoals Farmarchist zeg kan je de flop ook callen om hem zo door te laten bluffen (omdat er SB vs BB vaker dan in andere situaties gebluft wordt op meerdere straten). De flop raisen voor value van slechtere Kx en andere handen die je niet geloven is ook een optie zoals hier en in dat geval is je sizing op de flop en turn echt prima. De river kan je inderdaad niet echt meer voor value betten dus een check-behind is wel goed.

Nh!