Geld van partypoker naar bankaccount

• 7 antwoorden
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Ik weet niets over het feit dat je een bepaald aantal punten moet halen. Kan je niet gwn je geld overmaken naar Netteller en vandaar naar je bankrekening?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Normaal gesproken kan je alleen het bedrag dat je hebt gestort weer direct uitcashen. Als je bijvoorbeeld bij de storting ook een bonus hebt geactiveerd, zal je het bonusbedrag niet meteen kunnen uitcashen. Maar zul je eerst aan de bonusvoorwaarden moeten voldoen.
    • Gajin
      Gajin
      Bronze
      Oke ik heb paar dagen terug geld gedeposit op party poker. Als ik het nu eraf wil halen komt er het volgende te staan:

Cashouts are not allowed for this account category.

Ik heb tevens ook geen deposit bonus gekregenm, terwijl dit mijn eerste keer is dat ik op pp stort.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Had je je account bij PartyPoker al geverifieerd? Dit is namelijk vaak wel nodig voor je kan uitcashen. Had je daarnaast de support van PartyPoker ook een berichtje gestuurd?

Ik heb tevens ook geen deposit bonus gekregenm, terwijl dit mijn eerste keer is dat ik op pp stort.

Had je wel de bonuscode gebruikt bij het storten?
    • Gajin
      Gajin
      Bronze
      ja bonuscode is toch PSVIP?

volges mij heb ik em wel geverifeerd anders kan je toch ook niet voor echt geld spelen of storten. Of heb ik dat verkeerd gedacht?

edit: heb et al gezien moest mijn adres nog verifieren
    • Gajin
      Gajin
      Bronze
      Hoe lang duurt het voordat ze je adres varifieren voor de cashout. Is al een paar dagen geleden toen ik mijn bankafschrift hebt verstuurd
    • elderick
      elderick
      Bronze
      dat is het beste, doe ik tenminste altijd, kost wel wat op 800 dollar krijg je 530 terug (euro)