Poker770 100$ stake een grote Grap

• 100Alexandra
      100Alexandra
      Bronze
      Wat een grote grap!!!! Ik voldoe niet aan hun eisen zogenaamd. Een grote leugen om de traffic van fulltilt over te nemen. Dit is de mail die ik kreeg.

Dear Willem,

Tbank you for your message.

Please kindly note that after having analysed the most recent of your game
      statistics we are unable to offer you the requested promotion, "$100
      Stake".

Nevertheless, here at Poker770, we are ready to spoil you right from the
      very start.
      En de blablalabla

Op de chat gaven ze ook geen antwoorden. Ja ze zeggen u voldoet niet. Maar je kan de freerols toch doen. ja overdag of snachts zeker. hahaha en de hele avond bezig om net out the money te eindigen. en voor die paar centen.
      Ze zien mij nooit meer op Poker770 of een andere van Ipoker. Ik heb al gegeten en gedronken van hun. Ik hou niet van mensen die liegen.
  • 78 antwoorden
    • raymond20001
      raymond20001
      Bronze
      hoeveel heb je op ftp gespeeld?
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door raymond20001
      hoeveel heb je op ftp gespeeld?
      Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Vraag me trouwens ook af hoe ze controleren hoeveel iemand op rush gespeeld heeft.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Je kan dan trouwens altijd nog gratissss geld claimen bij hen:

Gratis $7,70 bij Poker770!
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Ik speelde alleen maar rush en heb de staking wel gekregen.
      Dus heeft niet met rush te maken.
      Mischien haast niet gespeelt op ftp?
    • 100Alexandra
      100Alexandra
      Bronze
      Hi ik heb daar in 6 wken tijd 30$ bonus vrijgespeeld. hoeveel moet je dan spelen?
    • Lamapalooza
      Lamapalooza
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 100Alexandra
      Hi ik heb daar in 6 wken tijd 30$ bonus vrijgespeeld. hoeveel moet je dan spelen?
      Dus dat is zo'n 750 FTP op zes weken. Volgens mij is het gewoon omdat dat niet bijzonder veel is.
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      en hoeveel had je gespeeld in de voorbije 30 dagen?
    • iownw69
      iownw69
      Bronze
      Ook ik kreeg deze mail, hoewel ik volgens mij voldeed aan de voorwaarden. Ik had in de laatste 30 dagen zo'n 1000 full tiltpunten verzameld, dus denk wel dat dit voldoende zou moeten geweest zijn.
    • iownw69
      iownw69
      Bronze
      Misschien 1 voorwaarde waar ik niet aan voldoe:

- Poker770 reserves the right to refuse this offer to any player
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Wat een grote grap!!!! Ik voldoe niet aan hun eisen zogenaamd. Een grote leugen om de traffic van fulltilt over te nemen. Dit is de mail die ik kreeg.
      Oorspronkelijk gepost door iownw69
      Ook ik kreeg deze mail, hoewel ik volgens mij voldeed aan de voorwaarden. Ik had in de laatste 30 dagen zo'n 1000 full tiltpunten verzameld, dus denk wel dat dit voldoende zou moeten geweest zijn.
      Hey 100Alexandra en iownw69,

Het is zeker een echte aanbieding. Ik denk echter dat het probleem zit in het gespeelde volume. 'Only “active” players on FTP can participate' is een voorwaarde. De precieze voorwaarden voor 'active' weten wij ook niet. Maar je kan denken aan spelers die iedere dag een behoorlijk volume spelen. En dan op een limiet boven NL25 of boven $5,50 SnG's/MTT's.

Maar zoals Knien12 al zei; er zijn nog een heleboel andere promoties waarmee je weer kan gaan spelen. :)
    • Queal
      Queal
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza
      Dus dat is zo'n 750 FTP op zes weken. Volgens mij is het gewoon omdat dat niet bijzonder veel is.
      Ik heb 250 Strategypoints binnengespeeld bij FTP, ik geloof zo'n 400 Full Tilt Points ofzo. Speelde alleen maar micro $3,30 SNG's met 90 man, maar wel een paar per dag gemiddeld.
      Ik heb wel die tokens gehad, maar die vielen mij zwaar tegen. Ik kan ze voor geen enkele SNG gebruiken, alleen maar tournaments. Maar dat speelde ik op FTP ook nooit.
    • willyjohnson
      willyjohnson
      Bronze
      bij mij stuurt hij deze mail en ik heb de voorbije maand bijna elke dag gespeeld op NL25 en NL50 en tourneys en rond de 10k punten verzamelt dus vind ik het ook wel zever wat hij hier zegt.

Dear Willem,

Thank you for your message.

In reply, we wish to inform you that you are not eligible for this promotion as your FullTiltPoker account did not pass the verification procedure.

Please consider that here, at the tables, we have prepared a wide range of special offers and promotions to spoil you with right from the very start. For more details, we invite you to visit our Promotional page.

Hoping you find this information useful, we remain at your service while looking forward to your soon reply.

Kind regards,

Poker770
      E-mail : promotions@poker770.co.uk
      Phone: +31 20 894 3907
      Fax : +31 20 890 7610
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hmm... Je zou nog een antwoord terug kunnen sturen waarin je vermeldt dat je NL25/50 speelt en de rond de 10K FTP's verzameld. En dan vraagt aan welke eis je niet voldoet. Daarnaast kun je dan vragen of je wel in aanmerking komt voor de $50 staking.

Helaas wij hebben geen invloed op de selectieprocedure en weten we de precieze eisen van Poker770 niet. Dus kunnen wij niet veel meer doen. :(
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Ik ben het er mee eens. Bij mij is de staking wel door gegaan. Op sharkscope is te zien dat ik iets van $1k profit heb, al mijn BR komt van de $50 van PokerStrategy. Ik heb een stake van $300 gevraagd zodat ik de $10 HU SNGs kan spelen. Op FTP heb ik de afgelopen maand 200 HU SNGs gespeeld, de maand daarvoor elke dag NL25 16 tabled voor 5 uur en de BR die ik kwijt geraakt ben was $1k. Dus een $300 stake is echt peanuts met die resultaten.

Resultaat: Special Case geweigerd en ik kreeg vrolijk 18 $5,50 tokens. HU SNGs zijn $5,25 en dus is dit totaal nutteloos. De 4man shootouts zijn ook $5,25 BI, en van HU MTTs hebben ze nog nooit gehoord (en ook al: ik kan echt geen HU MTT spelen met 18 BIs). Ze dwingen je eigenlijk met kut BR te spelen, ik twijfel een beetje over hoeveel ze werkelijk van poker weten. Met 18 buyins kan je toch nooit 9 mans SNGs spelen.

Al een paar dagen geleden een mail gestuurd maar veel vertrouwen heb ik er niet echt in. Dan denk ik zo van, als je het niet goed kan doe het dan helemaal niet. Voor mij hoeft het dan niet want ik heb echt geen zin om er tops 2 9 mans sessies voor te spelen en dan zo $100 er doorheen te jassen met een beetje kut geluk.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey xXShinryuuXx,

Even wat info uit de andere thread:

Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Feedback is doorgestuurd naar Poker770. Hopelijk kunnen en willen ze er snel iets mee doen. :)

edit: Er zullen op korte termijn veranderingen gaan komen, waardoor de tokens beter gebruikt kunnen worden. Zodra we meer weten, updaten we meteen. :)
      Hopelijk zullen ze de tickets dan ook zo aanpassen dat je er je eigen gametype mee kunt spelen.

Wel zou het mooi zijn als je dan kon kiezen uit 2 packages, zodat je bijvoorbeeld of 18 tickets voor de $5 Sng's krijgt, of 36/40 tickets voor de $2 sngs. Dan zou je er ook voor kunnen kiezen om met iets beter BRM op een iets lagere limiet te beginnen. Nu ben je verplicht om boven BRM te spelen.

Anderzijds zou je natuurlijk ook nog een kleine storting kunnen maken als je bijvoorbeeld nog geld op Moneybookers hebt, zodat je met de tickets ook direct je first deposit bonus kunt vrijspelen.
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Anderzijds zou je natuurlijk ook nog een kleine storting kunnen maken als je bijvoorbeeld nog geld op Moneybookers hebt, zodat je met de tickets ook direct je first deposit bonus kunt vrijspelen.
      Ik heb nog $3k op neteller, maar ik ben nog low stakes aan het grinden met HU SNGs, en om $600 van die bonus te clearen in een maand moet ik iets van $50 per dag raken.

Dat is dus niet te doen op $10 aangezien ik dan 100 per dag moet spelen. Pas vanaf $50s kan ik hopen die bonus te clearen, en dan nog moet ik 3+ uur per dag spelen.

Zonde van die bonus dus.
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Trouwens, waarom noemen ze jullie allemaal Willem?

Mij noemen ze geen Willem. Misschien weigeren ze Willems?
    • ToMuchForU
      ToMuchForU
      Bronze
      Ik heb er weer genoeg van.. bij mij is er ook nog niets gebeurt en als ik deze verhalen zo lees heb ik zo iets van: 1. ze kregen te veel aanvragen. 2. ze snappen niets van poker en/of zaken doen. 3. ik blijf maar lekker bij mijn oude vertrouwde bonusloze pokerrooms

Mvg,

Willem :f_cool:
    • gerben83
      gerben83
      Bronze
      Hier, ik heb er ook nog één:

Poker770 would like to thank you for your interest in the « $100 Stake » promotion. Unfortunately, we have reached the 1,000 players limit for this promotion. Therefore, we would like to inform you that your application for this bonus can't be processed.

However, we have just credited the free 7,70$ bonus to your account. This cash bonus is immediatly available on your Poker770 account and can be used to enter any tournament and cash tables. You can also take advantage of our $2,000 first deposit bonus !