FR NL50 99 flop quads value halen?

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      hij blijft lastig quads floppen en value krijgen. Ja ik weet dat je niet moet limpen maar dit is pkr, echt niemand let op en je kan echt profitable 99 limp callen ze betalen je met de gekste handen af.

Tegenstanders zijn standaard 30-4 pkr vissen

Op de flop weet ik niet wat slim is er liggen weinig draws die mij bet kunnen callen en ik weet niet of ik van een aas sowieso 3 straten afbetaald krijg dus ik check. FOUT of NIET

Turn wordt interessant, achteraf had ik misschien beter kunnen flatten daar CO een WTSD van 13% had maar daar heb ik op dat moment niet op gelet :facepalm: Of kan je hier ook flatten in de hoop dat een flush je afbetaald :)

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      SB ($11.62)
      BB ($50)
      Hero ($56.84)
      UTG+1 ($50.92)
      UTG+2 ($101)
      MP1 ($50)
      MP2 ($29.50)
      CO ($77.28)
      BTN ($52.86)

Dealt to Hero 9:club: 9:heart:

Hero calls $0.50, fold, fold, fold, fold, CO calls $0.50, fold, SB raises to $1, BB calls $0.50, Hero calls $0.50, CO calls $0.50

FLOP ($4) 9:diamond: A:club: 9:spade:

SB checks, BB checks, Hero checks, CO checks

TURN ($4) 9:diamond: A:club: 9:spade: T:club:

SB bets $0.50, BB folds, Hero calls $0.50, CO raises to $3.25, SB calls $2.75, Hero raises to $12.25, CO folds, SB folds

Hero shows 9:club: 9:heart:

Hero wins $13.07
  • 3 antwoorden
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Bet flop iets van $2,-. Limpers limpen wel vaker met Ax handen en die zullen op ze minst 1 straat callen. Voor fishes is dit echter een heel ongevaarlijk board en zullen wss wel vaker callen.

Verder turnplay ligt aan aantal villains. Wss gwn doorbetten om value te krijgen uit Ax handen.

Door zijn raise te reraisen zetten ze je op een 9x hand en folden ze. Liever zelf gwn betten ;)
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Ik zou hier vs een missed cbet tegen een school vissen ook bet bet bet spelen. Ik zou dan gewoon telkens redelijk ruim betten, F 3 dollar, T 2/3 en R 1/2 pot. Als ze een A hebben callen ze net zo goed 2 als 3 dollar. Als ze niks gehit hebben folden ze netzogoed op 2 als 3 dollar (of t moeten uberstatioins zijn heb je ook wel eens :) )

Vaak zijn vissen ook dom genoeg om gewoon down te callen met een A, als je de R alleen 2/3 bet merk ik dat ze wel bang worden en veel folden, terwijl ze 1/2 weer als weak ofzo interpreteren. Zou hier iig nooit behind checken omdat de vissen eerder calling/passief zijn dan dat ze zelf gekke moves uit gaan halen (of je moet een duidelijke read op een maniac hebben, maar zelfs 4-way houden die zich wat rustiger).

As played zou ik de T niet gaan raisen. Call eerder zodat ze mogelijk op de R nog iets kunnen hitten. Dan zou ik op de R wel betten als SB naar je toecheckt, of deze raisen. De CO kan dan mogelijk zijn Tx of Ax op de R nog callen welke hij anders vaak behind zou checken, stel hij speelt TT dan zal hij de R toch wel raisen zodat jij m kan overbet shoven.
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Preflop aub niet limp/callen met een PP als 99. Als de tafel zo fishy is dat dit kan kun je dit eventueel wel met de allerkleinste PP doen, maar 99 is gewoon een te goede hand die je niet alleen voor setvalue hoeft te spelen.

As played bet ik de flop uit voor value uit Ax en nog wat PP's. Als je dan checked en de turn wordt er geminbet ga ik hier zeker raisen. Hoe je het nu speelt zou ik de turn zeker niet zo groot raisen, als het zulke vissen zijn kun je hier best een klein raisje plaatsen wat ze niet kunnen folden.

Maar in het vervolg deze handen dus gewoon openraisen en betten voor value als je de nuts maakt.