Van FTP naar Titan poker

• jurado
      jurado
      Bronze
      Ik speelde op Fulltiltpoker, midstackstrategy NL5-10 , maar dat gaat (voorlopig) niet meer.

Vervolgens heb ik de first aid op Titan poker laten zetten. Nu probeer ik MSS uit op Titan poker, maar zit toch met een paar vraagjes:

*Kan ik de tafel met actie automatisch naar voor krijgen?
      *Kan ik ergens "Wait till next BB"?
      *Kan ik ergens "sit out next BB" doen? Als ik auto post blinds uitvink, zelfs dan durft ie nog BB posten, is dat normaal?
      *Kan ik ergens filteren dat ik alleen en alleen maar de NL4 FR tafels zie (beginners tafels mogen ook uitgefilterd worden).
      *Ik heb hier nu een uurtje zitten spelen en heb maar op 5 tafels kunnen spelen? Is dat normaal?
      *Wat betekent het * in de waiting list.
      *Nu staat mijn bankroll in €, ik speel vaak op $ tafels, kan ik mijn bankroll best laten omzetten naar $?

Andere interessante zaken:

Hoeveel punten ga je verdienen: http://www.titanpoker.com/nl/vip-club

Titan poker omzetting van €-> $, ze ronden altijd naar boven af, wat zeer nadelig kan zijn: http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/important-info-ipoker-players-883575/
  • 5 antwoorden
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door jurado
      1Kan ik de tafel met actie automatisch naar voor krijgen?
      2Kan ik ergens "Wait till next BB"?
      3Kan ik ergens "sit out next BB" doen? Als ik auto post blinds uitvink, zelfs dan durft ie nog BB posten, is dat normaal?
      4Kan ik ergens filteren dat ik alleen en alleen maar de NL4 FR tafels zie (beginners tafels mogen ook uitgefilterd worden).
      5Ik heb hier nu een uurtje zitten spelen en heb maar op 5 tafels kunnen spelen? Is dat normaal?
      6Wat betekent het * in de waiting list.
      7Nu staat mijn bankroll in €, ik speel vaak op $ tafels, kan ik mijn bankroll best laten omzetten naar $?
      1 Dit zou standaard moeten gebeuren, maar dat loopt niet echt lekker soepel.
      2 Je moet wachten tot de BB en dan automatically post BB aanvinken. Helaas
      3 Dat is niet normaal, en dat zou ook niet mogen. Ik heb het ook nog niet meegemaakt.
      4 Je kan alleen op micro/low/medium/high filteren.
      5 Deze vraag zou je iets moeten specificeren.
      6 Dat betekent dat je zelf ook op de wachtlijst staat.
      7 De conversie gaat tegen dezelfde koers bij inkopen aan een tafel als bij het uitkopen. Dus dat maakt niets uit. Bij uitbetalingen naar netellermoneybookers wel.
    • jurado
      jurado
      Bronze

5Ik heb hier nu een uurtje zitten spelen en heb maar op 5 tafels kunnen spelen? Is dat normaal?

5 Deze vraag zou je iets moeten specificeren.

Dat er weinig traffic is, maar wel lange wachtlijsten, gevolg is als je veel tafels wilt spelen, je eigenlijk niet aan tafel selectie kunt doen.

Ondertussen heb ik ook de cascade tafels ontdekt. daar poppen ze dan wel naar voor bij actie, maar heb je geen overzicht over de andere tafels.

Zijn er uberhaupt multitablers op Titan poker? Lijkt mij echt niet aangenaam in vergelijking met FTP en Stars.

Ondertussen nog contact gehad met de support (toch nog een pluspunt in vergelijking met Titan poker).

Ik vroeg om onder andere men account in $ te zetten, dit zijn dan de gevolgen:

Let me advise you that you would have a new account, with a different Username, and you will be sent with a new password as well. Cassandra: Your Poker nickname will be carried over to your new account, as well as other information registered from your original account. Cassandra: You will also lose your Points, Tokens, VIP Level and Pending Bonuses.

Heb dan toch maar afgezien.

Ze wist wel niet wat datamining was, maar na wat uitleg mag het wel.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Dat er weinig traffic is, maar wel lange wachtlijsten, gevolg is als je veel tafels wilt spelen, je eigenlijk niet aan tafel selectie kunt doen.
      Het is me idd ook opgevallen dat de doorloop op de "kleinere" rooms minder snel is.
      Zelf tafels opstarten wil wel helpen, maar dan speel je in het begin vaak wel HU of SH.

Ondertussen heb ik ook de cascade tafels ontdekt. daar poppen ze dan wel naar voor bij actie, maar heb je geen overzicht over de andere tafels.
      Als je de tafels open hebt, dan kan je rechtsbovenin tilen/casaden e.d..
      Ik zou ervoor kiezen om alle tafels naast elkaar te zetten. Vooral als er nog tafels opgestart worden. Op een 15"6 laptop zijn 6 tafels naast elkaar goed te doen. Op een 28" scherm kan je er goed 12 kwijt. (De rest heb ik geen ervaring mee).

Zijn er uberhaupt multitablers op Titan poker? Lijkt mij echt niet aangenaam in vergelijking met FTP en Stars.
      Multitablen is daar idd iets lastiger qua software, maar tot 10 tafels is nog wel te doen.
    • jurado
      jurado
      Bronze
      Heb vandaag nog wat zitten multitablen, 7 tafels NL4 en 7 tafels NL10. In cascade modus, maar dan kan je dus echt niet volgen, ben een paar keer op sit-out geweest enz.

Morgen toch maar eens experimenteren met de 'tile mode' (ik speel al zo sinds de start). Alleen is er soms overlap, ik heb graag men tafels rechtstreeks aanklikbaar.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      In cascade modus, maar dan kan je dus echt niet volgen, ben een paar keer op sit-out geweest enz.
      Yes, that happens to me 2.