strategypoints 770

• iodide
      iodide
      Bronze
      Ik vroeg me af hoelang het duurt voordat je strategy punten doorgestuurd worden naar pokerstrategy? Ik heb eergisteren gespeeld op partypoker en 770 poker maar enkel deze van party ontvangen?
  • 8 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey iodide,

Normaal gesproken zit er altijd een dag of 2 vertraging in het bijwerken van de punten. Ik ga even voor je kijken wanneer de laatste update voor poker770 was en zal dat dan in deze post erbij zetten.

update:
      Het klopt inderdaad dat de punten voor Poker770 nog niet bijgewerkt zijn. We hebben we alle data nu ontvangen, dus ik ga er vanuit de de updates voor Poker770 vandaag of morgen wel verwerkt kunnen worden.
    • iodide
      iodide
      Bronze
      ok danku !
    • janmatheij
      janmatheij
      Bronze
      kan je voor mij ook eens kijken of ik wel goed gelinkt ben 770 poker met pokerstrategy
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door janmatheij
      kan je voor mij ook eens kijken of ik wel goed gelinkt ben 770 poker met pokerstrategy
      Ik zie Poker770 niet bij profiel staan. Had je hem hier al ingevuld?
    • RelyonLuuk
      RelyonLuuk
      Bronze
      @Nordin,
      hmm, was ook vergeten dit bij te werken in mijn profiel. Nu ik mijn nickname bij Poker 770 daar heb ingevuld, kan ik nog mijn achterstallige strategypoints van afgelopen dagen daar krijgen?

Ik heb ook nog een ander vraagje. Bij welke sites is retracken naar Pokerstrategy een optie?

Alvast dank voor de moeite
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Luuk,

Ik zie dat je punten voor de afgelopen dagen al direct bijgewerkt zijn, dus je hebt geen punten misgelopen. Hoelang dit terug gaat kan een beetje per pokerroom verschillen afhankelijk van hoe we de data ontvangen.

Retracken van real money accounts is in principe geen standaard optie en is bij de meeste rooms niet mogelijk. Bij enkelen is het mogelijk waarbij er per geval wordt gekeken of de retracking wordt toegestaan.

Je kunt een aanvraag doen voor retracking bij
      • Unibet
      • Betfair

Wanneer je hier een account hebt waarvoor je graag wilt laten controleren of retracking mogelijk is, stuur dan even een ticket, met daarin de pokerroom en je accountname daar. Ik zal dan zo snel mogelijk contact opnemen met de pokerroom om je account te controleren.
    • janmatheij
      janmatheij
      Bronze
      ok was ik vergeten
      is gelukt bedankt
    • RelyonLuuk
      RelyonLuuk
      Bronze
      @Lanfear81

ok, heb daar geen account, tnx anyway