AJs NL50

• livethelife7
      livethelife7
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      Hero ($78.52)
      BB ($63.71)
      UTG ($65.95)
      UTG+1 ($54.02)
      CO ($50)
      BTN ($53.09)

Dealt to Hero J:diamond: A:diamond:

fold, fold, fold, BTN raises to $1.50, Hero calls $1.25, fold

FLOP ($3.50) 8:club: A:club: 6:heart:

Hero checks, BTN bets $2.62, Hero calls $2.62

TURN ($8.74) 8:club: A:club: 6:heart: 4:diamond:

Hero checks, BTN bets $6.55, Hero calls $6.55

RIVER ($21.84) 8:club: A:club: 6:heart: 4:diamond: Q:diamond:

Hero checks, BTN bets $42.42 (AI), Hero folds

BTN wins $20.75

bu speelt 39/36 over 36 handen.
      bb is fish 62/21

Ik flat hier aangezien ik de fish mee in de pot wil, en AJs prima 3way speelt, ook lig ik voor op beide ranges. 3bet is een prima alternatief aangezien bu redelijk loose lijkt, maar ik denk dat hier flatten de beste optie is.

Flop gunstig, dus standaard call.
      Turn barrelt hij door, board veranderd hier niet, ik speel way ahead/way behind. Zie heb hier wel nog een flushdraw door rammen. De river bracht me echt aan het twijfelen om een hero call te maken. Ik kon me niet een hand bedenken die hij hier zou pushen, behalve missed flushdraw die Ax van mij wou laten folden. Is dit te ver gedacht op NL50?. Wat zouden jullie op de river doen/denken, wat zn range daar is?
  • 1 antwoord
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hej,

Als BTN een Reg is dan kan je de Turn & River zo spelen:

Turn:

Als ie geen flushdraws barreled omdat jouw range best wel duidelijk Ax dan is, dan kan je de Turn leaden. Verder als je denkt dat veel slechtere Ax gaan pot controllen dan is leaden top

Anders check/call je

River:

Als Villain een Regular is dan bluffed ie hier nooooooooooooit. Als je aan een overbet denkt, dat is toch meestal voor value dan als bluff?

Als Villain een Fish is danja ben ik geneigd om te callen sinds ik een station ben en zelf on the spot de tafel goed in de gaten houd about wat ie allemaal kan bijv.

Hope it helps