99 paired board

• BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      villain speelt 29/11 op 70 handen. wist niet goed wat doen op de flop. Prob een call omdat hij niet vele behind heeft?

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG christof111 (4,542)
      UTG+1 bic6693 (2,540)
      MP1 DrimTeam2 (7,775)
      MP2 dishka536 (15,616)
      MP3 Piipboy (17,266)
      CO fishingtrip2 (20,400)
      BTN $3v3nK (10,189)
      SB Vasevl_khv (7,901)
      BB Harry Ducks (4,822)

Blinds: 75/150

Pre-Flop: (225, 9 players) christof111 is UTG 9:spade: 9:club:
      christof111 raises to 300, bic6693 calls 300, 2 folds, Piipboy calls 300, 4 folds

Flop: K:club: K:heart: 4:spade: (1,125, 3 players)
      christof111 bets 450, bic6693 goes all-in 2,240, Piipboy folds, christof111 calls 1,790

Turn: 8:diamond: (5,605, 2 players, 1 all-in)

River: Q:club: (5,605, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: 5,605
      christof111 shows
      9:spade: 9:club:
      bic6693 shows
      Q:spade: Q:diamond:

bic6693 wins 5,605 (net +3,065)

Piipboy lost 300
      christof111 lost 2,540
  • 9 antwoorden
    • Napooo
      Napooo
      Bronze
      Hij zou dit met any pair doen lijkt me. Aangezien hij preflop niet raiset/shovet zetk hem dus niet echt op 99+

Ik zou dus ook callen. Vind het van hem wel zeer slecht gespeeld trouwens.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Maar doet hij dit ooit als bluff? En heeft hij niet vaak een sterke hand of overcards? Kortom, niet zo'n goeie equity voor jou denk ik.

Wat zijn je odds precies? (mag je er in het vervolg zelf bijposten imo :D )
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      puur afhankelijk van de stakes hoe ik dit hier speel.

In een 55 worden prems hier al vaker geflat waar die in een 11 dollar close to 100% gepusht worden door villain
    • AceGaylord
      AceGaylord
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Napooo
      Hij zou dit met any pair doen lijkt me....
      Een hoop lage pp's zitten echter vaak niet in zijn range, omdat een denkende speler hier begrijpt dat hij niet profitable kan setminen vanuit HJ.

Als je denk dat hij een leipe/spazzy speler is en hij veel blufs in zijn range heeft zou ik hier nog wel een call kunnen vinden, maar denk dat je hier meestal gewoon achter ligt.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Billeke is op vakantie vanaf de 6e juli.
      Het zal dus nog wel even duren voor deze hand gejudged raakt.
      Intussen kunnen we wel even wat plezier maken hier:

:coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface:

:rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

:f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love: :f_love:
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      ;) ;) :f_cool: :f_cool: :f_cool: :f_cool: :f_cool: :s_confused: :s_confused: :s_confused: :s_confused: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: ;( :P :baby: :rolleyes: :f_love: :s_love: :s_frown: :s_frown: :s_frown: :rage: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :f_wink: :f_thumbsup: :f_smile: :f_rolleyes: :f_ugly: :f_ugly: :f_wink: :f_zZz: :s_wink: :s_ugly: :s_zZz:
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      1.70/1 zijn men odds vr een call als ik dat juist zie:) .

Ja maar ik snapte niet goed waarom hij zou shoven op zon board. Maar hij weet wss dat ik een degelijke hand heb als ik utg open en cbet op dat board 3 way?
    • AceGaylord
      AceGaylord
      Bronze
      Leuk dat je mooie odds krijgt, maar het gaat erom wat zijn de oods TEGEN ZIJN RANGE die je hem hier geef en kun je nog profitabel callen tegen zijn range.

Als hij hier geen blufs in zijn range heeft zitten is 4/1 odds nog niet eens genoeg.

Ik vind zijn shove met qq trouwens helemaal niet zo gek. Na een call denk ik dat zijn range vrij sterk is omdat hij nog maar minder dan een potbet overhoudt.
      Dit zorgt ervoor dat je van handen zoals aq bijv. alleen nog maar een bet krijgt als ze hun A hitten of dat een 99/TT/JJ bijv. geen vervolgbet meer gaat callen als er een scarecard valt (a/q/j).

In een serieus toernooi zou ik dit niet meer gaan callen.

Op de lowstakes, (en afhankelijk van je reads op je tegenstande!r) kan ik zijn raise nog wel callen omdat je genoeg wackos hebt die met AQ allin gaan of lage pp's in hun range hebben zitten.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Best moeilijk.
      Kx lijkt me vrij sterk.
      TT+ zou hij vaak 3betten en gezien hij 29/11 speelt zal hij toch wel een brede preflop range hebben.

Aan de andere kant callt hij je UTG range wel en zal hij normaalgezien ook niet snel bluffen in een 3way.

Ik vinf dit echt moeilijk, beter kan ik de situatie niet analyseren. Ik call waarschijnlijk maar de minste read of history met villain kan hier mn mening doen veranderen.