Nl5 | 1010

• ossmiboy
      ossmiboy
      Bronze
      No-Limit Hold'em, $0.05 BB (8 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

MP2 ($5.94)
      CO ($7.42)
      Button ($2)
      SB ($3.54)
      BB ($2.05)
      Hero (UTG) ($5.32)
      UTG+1 ($2.93)
      MP1 ($5.51)

Preflop: Hero is UTG with 10, 10
      Hero bets $0.20, 5 folds, SB calls $0.18, 1 fold

Flop: ($0.45) 9, A, 8 (2 players)
      SB bets $0.15, Hero calls $0.15

Turn: ($0.75) 10 (2 players)
      SB bets $0.20, Hero raises $1, SB calls $0.80

River: ($2.75) Q (2 players)
      SB bets $0.30, Hero calls $0.30

Total pot: $3.35

Préflop : standaard

Flop: Tegenstander speelt 60/0 over 60 handen, met een AGF van 3.3 (hij durft makkelijk te betten op een gemiste flop). Aangezien hij hier zo laag donkbet, denk ik dat hij dit ook met een zwakkere hand durft te doen en call ik hier minstens éénmaal.

Turn: Ik hit nu, maar moet wel beschermen tegen flush en straightdraws. Villain kan hier wel QJ hebben maar dit lijkt me minder waarschijnlijk dan een 10x of Ax hand.

River: Slechtste kaart die ik kon treffen, maar ik krijg zo'n goede odds en ik moet maar 1/9 keer goed zitten, dus besluit hier te callen.

Ok?
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Volgens mij is dit perfect gespeeld. Op de river fold je zowiezo niet tegen die fish dus het is niet van 'moet ik callen of folden' maar 'moet ik callen of raisen'.Ik call hem hier ook al weet ik niet zeker of je niet kan raisen tegen zo een uberfish. Volgens mij kan het wel omdat hij hier zelfs nog eens zou durven callen met Ax of een two pair. Omdat hij zo laag op de river bet zet ik hem niet echt op straat of flush btw. Afwachten tot een coach komt :)
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      De line die je neemt is perfect. Pre-flop is prima, de flop is juist gespeeld om de goede reden. Op de turn mag je nog wat groter raisen omdat het board zo ontzettend drawy is ($1.35 is pot-sized), maar dat is een detail.

De river is inderdaad een hele slechte kaart (Q zou misschien nog erger zijn :P ) omdat het aardig wat draws complete, maar voor deze odds kan je niet folden. Raisen is hier echt te marginaal omdat je op een 4-cardstraight board bijna nooit actie gaat krijgen van slechter en villain hier al niet echt een sterke hand heeft gerept. Dus een call is hier wel het beste omdat je zoals je al zei maar zo weinig keren goed hoeft te zitten.