NL5 | KQo

• ossmiboy
      ossmiboy
      Bronze
      No-Limit Hold'em, $0.05 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

UTG ($2)
      Hero (MP) ($5.61)
      CO ($3.59)
      Button ($1.64)
      SB ($5.72)
      BB ($7.33)

Preflop: Hero is MP with Q, K
      1 fold, Hero bets $0.20, 3 folds, BB calls $0.15

Flop: ($0.42) 3, 5, J (2 players)
      BB checks, Hero bets $0.26, BB calls $0.26

Turn: ($0.94) 4 (2 players)
      BB checks, Hero checks

River: ($0.94) Q (2 players)
      BB bets $0.60, Hero calls $0.60

Total pot: $2.14

Villain speelt 45/9 over 52 handen.

Pré: standaard

Flop: Vrij droge flop, dus besluit hier te c-betten.

Turn: Villain callt, dus besluit hier om de hand op te geven en behind te checken.

River: Hit opeens toppair en villain bet hier 2/3de pot. Ik vind het weinig waarschijnlijk dat hij hier een backdoor FD heeft gehit, en een straat zit ook niet echt in zijn range. Ik denk dat hij hier nog wel durft te betten met een zwakke J, een zwakkere Q, etc...

Is een call hier nog rechtvaardig?
  • 5 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Preflop, flop en turn nice done.

Wat meer over de river. Hier moet je idd wel betten voor value want er zijn nog wel wat handen die je zullen callen zoals Jx en Pocketje. Na zijn turncheck zet ik hem eerder op 66-TT. En ik zie deze wel nog eens callen want jouw line ziet er wel nog vrij bluffy uit. De sizing weet ik niet precies hoe deze het beste is maar met in gedachten een PP te laten callen maak ik het tussen 1/2 en 2/3 pot.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      De vraag is of hij moet callen he, niet of hij moet betten.

(indien er naar je toe gecheckt wordt natuurlijk wel betten he)...maar, ik vind het een nh.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door darko163
      De vraag is of hij moet callen he, niet of hij moet betten.

(indien er naar je toe gecheckt wordt natuurlijk wel betten he)...maar, ik vind het een nh.
      ow had het niet gezien, kdacht dat hij de 60 cent bette xo.
      Ja nice hand!
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      prima hand , op de turn kan je idd niet doorbarrele omdat je bijna niks doet folden.
      Op de river heb je easy call , denk dattie hier vaak een soort van blockbet / blufbet doet , maar raisen kan ook niet , dus gewoon call :)
      Weet niet of je hier toevallig SH zit of het een echte SH tafel is maar SH handen horen in principe in ander forum ;)
    • ossmiboy
      ossmiboy
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      prima hand , op de turn kan je idd niet doorbarrele omdat je bijna niks doet folden.
      Op de river heb je easy call , denk dattie hier vaak een soort van blockbet / blufbet doet , maar raisen kan ook niet , dus gewoon call :)
      Weet niet of je hier toevallig SH zit of het een echte SH tafel is maar SH handen horen in principe in ander forum ;)
      Bedankt!

Nee, speel enkel FR, zaten wss maar 6 spelers op dat ogenblik.