Nl5| Ak

• ossmiboy
      ossmiboy
      Bronze
      No-Limit Hold'em, $0.05 BB (9 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

SB ($2.05)
      Hero (BB) ($5.12)
      UTG ($4.12)
      UTG+1 ($4.03)
      MP1 ($1.57)
      MP2 ($3.10)
      MP3 ($5.58)
      CO ($7.60)
      Button ($2)

Preflop: Hero is BB with A, K
      UTG bets $0.15, 3 folds, MP3 calls $0.15, 3 folds, Hero calls $0.10

Flop: ($0.47) J, 7, K (3 players)
      Hero checks, UTG bets $0.20, 1 fold, Hero calls $0.20

Turn: ($0.87) 10 (2 players)
      Hero checks, UTG bets $0.40, Hero folds

Total pot: $0.87

Pré: Besluit hier vs een UTG raise te callen OOP. Dit vooral om mezelf niet te isoleren tegen betere handen.

Flop: TPTK. Besluit om C/C te spelen. Als ik bet jaag ik slechtere handen misschien weg (QQ, slechtere K of J). En hij zal hier vrij vaak c-betten.

Turn: Moet ik hier zelf gaan betten? Ik checkte en hij zet zijn actie door. Denk niet dat ik hier nog veel beat, dus fold.
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Preflop en flop vind ik goed gedaan.

Ik weet ook niet zeker of je de T beter bet :) . Ik denk dat je beter gewoon bij het check/call plan blijft. Maar ik dacht even na over zijn range en dan denk ik dat hij als reg 77+ opent en dat hij hier enkel nog TT,JJ,KK en AA doorzet wat je niet beat. Dan is er nog AQ en AK mogelijk waartegen je verliest of split. Ik vote voor fold ^^
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Omdat villain hier met een fishy stack van ongeveer 80bb speelt is een squeeze/broke hier een stuk optimaler pre-flop omdat het OOP heel erg lastig speelt met deze hand, ook nog eens in een multi-way pot.

As played vind ik de flop prima, maar de turn folden te zwak. Het is een halfpotbet op een redelijk drawy board. Villain zal KT en KJ niet vaak in zijn range hebben UTG, maar KQ wel. Dus als je hier al fold dan ga je AKo vrijwel nooit profitabel kunnen spelen zonder initiatief en OOP.

Maar deze lastige situatie had je kunnen voorkomen door pre-flop simpelweg squeeze/broke te spelen tegen zo'n fishy stack.