Tips voor everest?

• Grexnl
      Grexnl
      Bronze
      Hee allemaal, ik ben gewend om op Full Tilt en Pokerstars te grinden en heb nu een kapitaaltje gekregen op Everest.

Ik wil hier dus ook minimaal 10 tafels tegelijk kunnen grinden, maar de software werkt naar mijn mening niet mee. Kan ik op enige manier de tafels rangschikken? Als ik een keuze wil maken aan mijn ene tafel, plopt een andere tafel eroverheen en moet ik weer zoeken waar die ene was. Een groot gedram dus.

Ik hoor wel of er mensen zijn die handige tips hebben om goed te kunnen cashgamen op Everest.
  • 12 antwoorden
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Nooit zoveel tafels gespeeld, kan ik ook niet aan. Ik kan je dus weinig tips geven...
    • lorenzoa
      lorenzoa
      Bronze
      Ik vond dit:

everest tool

Is wel een post van 2008 dus weet niet of de tool up-to-date is
    • tehfeel
      tehfeel
      Bronze
      Hey Grexnl,

ik zit precies met hetzelfde probleem, ook ik ben FT gewend en deze software is simpelweg een stuk minder goed ;) Vooral het fijn dat je de tafels niet kan tilen vind ik erg lastig.
      Eigenlijk vind ik alles minder aan Everest in vergelijking met Full Tilt, behalve de hoeveelheid vis die daar rondzwemt, echt niet normaal gewoon. Die mensen daar bakken er echt niks van.

Die link die lorenzoa gaf is een niet gratis programma, misschien handig om te weten ;)

Goed, ik ga deze thread in de gaten houden, want ook ik wil een tool die de tafels kan tilen.
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Hoeveel tafels willen jullie spelen?
      Ik zit momenteel met een 17' scherm en 6 tafels lukt. Het is een kwestie van wat zoeken in de schikking. Met een beetje organisatie moet dat haalbaar zijn.

Ik speel eigenlijk maar 4 tafels. Heb ik wat meer tijd om te denken om die vissen te stacken :D

Vergelijk de software idd niet met FT, op dat vlak is er nog (veel) verbetering mogelijk.
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      Everest roept al jaren dat ze de software gaan verbeteren.
      Hoop er niet al te snel op aangezien ze ook de beloofde webshop pas na 4jaar online gooide :(

Wel weet ik nog van vroeger dat je files van Everest kan aanpassen en zo dus bv de tafelresolutie kleiner kan maken dan de software standaard kan, hierdoor kun je dus meer tafels pakken zonder overlap.

edit:

open settings.ini en zoek naar resolutie om aan te passen naar eigen smaak. halverwege de file zie hieronder...

MpLobbyPlayModeTableType=sit-and-go
      MpLobbyFilterTableLimit=multi-table
      MessageLastTimestamp=1282834648
      MessageLastSerial=21172972
      MpLobbyUserStakesHidden-holdem=BTHM
      MpLobbyDefaultColumnTexasHoldEm=3
      MpLobbyDefaultColumnReverseSortTexasHoldEm=T
      Resolution=716x537
      SoundEffects=1
      AutoFocus=1
      ToolTips=1
      FourColorCards=1
      ShowSpTally=1
      ShowPotPlusBets=1
    • tehfeel
      tehfeel
      Bronze
      @Elderwon het is niet zozeer dat ik geen 6 tafels op mijn scherm krijg, dat gaat prima.
      Het is vooral dat als je bijvoorbeeld even tussendoor op het forum wilt kijken of per ongeluk op je bureaublad klikt dat je al je tafels kwijt bent, en niet allemaal in één keer terug op het scherm kan krijgen.
      Bij FT drukte je dan ctrl+9 en ze waren netjes getiled ;)
      Noujah, nog 4 jaartjes wachten dan :P
    • Grexnl
      Grexnl
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door tehfeel
      @Elderwon het is niet zozeer dat ik geen 6 tafels op mijn scherm krijg, dat gaat prima.
      Het is vooral dat als je bijvoorbeeld even tussendoor op het forum wilt kijken of per ongeluk op je bureaublad klikt dat je al je tafels kwijt bent, en niet allemaal in één keer terug op het scherm kan krijgen.
      Bij FT drukte je dan ctrl+9 en ze waren netjes getiled ;)
      Noujah, nog 4 jaartjes wachten dan :P
      Ghehe dit;) . Ik pas me wel aan. Kan nu 4 tafels in mijn scherm krijgen met een beetje passen en meten. Met alle vis die daar rondzwemt krijg ik genoeg $$ binnen haha.

Iig bedankt voor de antwoorden, denk dus dat er niks anders opzit dan minder tafels tegelijk te spelen haha.
    • sandertje1
      sandertje1
      Bronze
      Heb ook startkapitaaltje daar aangeboden gekregen..
      Echt niet normaal wat een vis dat daar zit..
      Ik had net mensen die op een j49 flop alles erin gooien met Ace high... Het gratis geld wat daar op te rapen is is niet normaal. De Nl25 games zijn erg goed te doen !
      +50 dollar al vanmiddag :D
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Ha Sander, speel je SH of FR.
      Dan kan ik je wel eens tegenkomen, wat is je nick?
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Eerlijk gezegd kan je >10 table alleen maar op stars (en vroeger op FT).
      De andere sites vond ik te veel bugs hebben.

Maar dat is mijn persoonlijke mening.
    • Pakichu777
      Pakichu777
      Bronze
      Partypoker is veel verbeterd, goeie tiling/stacking tools
    • chrisje110
      chrisje110
      Bronze
      Ik speel SH en fullring. Ik merk wel dat mijn spel meer tot recht komt shorthanded. Mijn nickname is 4barreling.

Gl on the tables !