full tilt was toch ok voor de rest??

• benyounes1
      benyounes1
      Bronze
      full tilt was gewoon toch grave pokersite. rush poker de max.
      kan enkel hopen dat ze terug groot mogen worden.
      slecht beleid? ok is wel zo, maar waarom geen kans geven aan nieuwe investeerders?
      concurrentie met stars was volgens mij ook niet slecht.
      soit . just shuffle up and deal
  • 9 antwoorden
    • pokerAJ
      pokerAJ
      Bronze
      Ik geef je volledig gelijk! Heb nooit iets te klagen gehad over full tilt.. Ik verkies hen nog steeds boven stars (en alle andere sites). Ik hoop dat alles terug goed komt met hen. Ben niet van plan om men bankroll meteen te cashen.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Dit is zeker waar, was een goede site, maar door de problemen met de Amerikaanse overheid is er helaas een deuk in hun reputatie.

We zijn wellicht allemaal benieuwd of & hoe FT hier uit zal komen.

:)
    • Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door benyounes1
      full tilt was gewoon toch grave pokersite. rush poker de max.
      kan enkel hopen dat ze terug groot mogen worden.
      slecht beleid? ok is wel zo, maar waarom geen kans geven aan nieuwe investeerders?
      concurrentie met stars was volgens mij ook niet slecht.
      soit . just shuffle up and deal
      Full tilt is inderdaad een gave en fijne site. Daar is waarschijnlijk iedereen het met je eens. Zoals Copymeistrr zegt, hebben ze een deuk opgelopen, omdat hun off-line zijn, zie je de spelers naar de concurrenten gaan. Pokerstars is zover ik weet marktleider. En dat is volgens mij altijd al zo geweest.

Het is niet zo dat ze de investeerders geen kans willen geven, alleen bij een overname gaat tijd gepaard. Dus nog eventjes en dan denk ik dat ze weer on-line komen.

Pokerwereld zonder FT is gewoon not-done.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Aangezien het bij een eventuele overname toch over een groot bedrijf gaat, waarbij grote bedragen gemoeid zijn zullen de besprekingen inderdaad wel even in beslag nemen.

PokerStars was inderdaad wel de marktleider, maar Full Tilt Poker was flink in opmars en bezig om steeds met nieuwe vernieuwingen (waaronder vooral rushpoker) het gat behoorlijk te dichten. Door deze ontwikkeling zullen ze hoe dan ook weer eerst die draad moeten gaan oppakken.

Hopelijk wordt het allemaal snel opgelost.

In de tussentijd een ideale manier om enkele andere rooms eens te testen met gratis bankrolls en promoties:
    • pokerAJ
      pokerAJ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Aangezien het bij een eventuele overname toch over een groot bedrijf gaat, waarbij grote bedragen gemoeid zijn zullen de besprekingen inderdaad wel even in beslag nemen.

PokerStars was inderdaad wel de marktleider, maar Full Tilt Poker was flink in opmars en bezig om steeds met nieuwe vernieuwingen (waaronder vooral rushpoker) het gat behoorlijk te dichten. Door deze ontwikkeling zullen ze hoe dan ook weer eerst die draad moeten gaan oppakken.

Hopelijk wordt het allemaal snel opgelost.

In de tussentijd een ideale manier om enkele andere rooms eens te testen met gratis bankrolls en promoties:

Ja zo dacht ik ook ja.. Maar vroeger had ik een periode wanneer ik allemaal account maakte op elke site om te kijken welke de beste was. Hiervoor gebruikte ik niet de code van pokerstrategy. Nu krijg ik nergens een bonus? Zelfs geen first aid, waar ik naar mijn mening toch wel recht op heb. Het kan toch niet, dat ik nog steeds moet boeten, gewoon omdat ik wou kijken welke pokerroom me het meest lag? :(
    • smoothkilian
      smoothkilian
      Bronze
      @PokerAJ als je op die sites nog nooit een storting hebt gemaakt kun je vaak je account nog laten verwijderen en dan een nieuwe getrackte account aanmaken.

Succes ermee :)
    • pokerAJ
      pokerAJ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door smoothkilian
      @PokerAJ als je op die sites nog nooit een storting hebt gemaakt kun je vaak je account nog laten verwijderen en dan een nieuwe getrackte account aanmaken.

Say what?! Dat is belangrijk nieuws.. Hoe doe je dat? Overleggen met support of?
    • jajaja112
      jajaja112
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pokerAJ
      Oorspronkelijk gepost door smoothkilian

Say what?! Dat is belangrijk nieuws.. Hoe doe je dat? Overleggen met support of?
      Retracken van accounts
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pokerAJ
      Ik geef je volledig gelijk! Heb nooit iets te klagen gehad over full tilt.. Ik verkies hen nog steeds boven stars (en alle andere sites). Ik hoop dat alles terug goed komt met hen. Ben niet van plan om men bankroll meteen te cashen.
      ik ook niet ;(