NL25 99 riverblufdonk

• Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      UTG1:
      $26.80
      UTG2 (Hero):
      $42.56
      MP1:
      $11.64
      MP2:
      $41.91
      MP3:
      $20.32
      CO:
      $27.25
      BU:
      $25.00
      SB:
      $25.10
      BB:
      $25.35

Preflop: Hero is UTG2 with 9, 9.
      UTG1 folds, Hero raises to $1.00, MP1 folds, MP2 calls $1.00, 5 folds, 4 folds, 3 folds, 2 folds, BB folds.

Flop: ($2.35) K, 2, 7 (2 players)
      Hero bets $1.50, MP2 calls $1.50.

Turn: ($5.35) 4 (2 players)
      Hero checks, MP2 bets $3.50, Hero calls $3.50.

River: ($12.35) A (2 players)
      Hero bets $7.00, MP2 folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $12.35.

21/9/2.2AF/21%wtsd

Vandaag ff op 6 tafels gespeeld en wat meer nagedacht over m'n spel (thx to RicoW). Ben hierdoor in spots terechtgekomen waar ik anders nooit zou terechtkomen omdat het anders te snel gaat en je gwn abc speelt.

Maar ik vraag me af of deze goed gespeeld is. Ik denk dat flop standard cbet is aangezien hij met een wijde range callt, er dus wat crap inzit, ik nog value krijg uit draws en de K een scarecard kan zijn.

Hij callt, ik zie verder geen reden om te betten op turn aangezien het blank is, TT/JJ/Kx gaat krijg ik er wss toch niet uit met een bet en slechtere handen zoals lagere PP's/FD's gaan wss wel folden.

Wil m'n hand echter niet zomaar opgeven aangezien er toch maar 1 overcard ligt en hij aan het floaten kan zijn.

Op riverbet v villain op blank had ik ch/f gespeeld. Nu valt er echter een A waardoor ik denk nog wat FE opgepikt te hebben tegen de betere hands v daarnet. Het lijkt ook alsof ik nog value wil halen en m'n line komt heel erg sterk over.

Het enige waar ik me zorgen over maak is het feit dat ik sterke handen wss toch nog had doorgebet op turn, en of villain (moest is echt decent zijn) dit in de gaten zou hebben moest ik bluffen op de river.

Een hele uitleg ik weet het :) Maar wat vinden jullie ervan? Thx
  • 4 antwoorden
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Ik denk dat je jezelf moet afvragen wat je plan voor de river wordt als je hier zijn turn bet called, jouw hand is namelijk in mijn ogen nogal face up.

Je zegt dat je hier op de river op een blank ch/fold speelt. Ik denk dat je dan geld aan het burnen bent door op de turn te callen oop om vervolgens op meer dan het halve deck te gaan ch/folden op de river.

Welke kaarten ga je op de river dan uitbetten? ieder A (4x) iedere :diamond: (12x) iedere 9 (2) iedere K (3x). Dat zijn volgens mij 21 kaarten dus vraag me af of dat dan +ev zou geven?

Ben wel benieuwd naar coach zijn visie :D Tis wel interessante spot
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      heb je stats?

ik zou T ch/folden. Lagere pairs die je beat calllen niet zo vaak of je moet goede reads hebben dat t een station is, maar dan nog bet ik dan door voor value.

Nu kom je op de R en eigelijk helpt alleen een 9 je, 2 outs dus. Een diamond kan hem helpen en je nog een extra bluf kosten, zou eerder in zijn dan in jouw range liggen. Ook zou je een FD doorbetten op de turn dus kan je imo niet geloofwaardig reppen.
      Een A kan je al helemaal niet reppen. AK bet je door, AQ ga je niet callen om met een highcard naar de SD te gaan, A7 open je niet vanuit UTG.
      Nog een K helpt je ook niets, villian kan t wel helpen en jij hebt nog minder combo's met een K die mogelijk zijn en deze zou je protecten op de turn.

Zonder stats hier dus een easy ch.fold imo. Met stats kan je misschien eens wat gaan doen als t echt een duidelijke floater is, bijna geen fold to cbet en hoge bet IP vs missed cbet T. Maar vs zo een floater zou ik ook geen A gaan reppen op de R want je veranderd je hand gewoon in een bluf. Als hij dan float barrelt ie maybe de A ook door en als je hier weer reads op hebt dat t een beetje een maniac achttig iemand is kan je herocallen.
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      @ giraffe: ik denk dat hands die ik beat heb (lagere pp's, 7x, busted FD's) niet meer gaan betten op de river. De ch/c op turn is dus voor pot control om cheap naar de SD te gaan. Ik heb gewoon de indruk dat er vaak gefloat wordt op de turn om vervolgens de river behind te checken met een marginale hand. Die marginale hand gaat echter zelden nog eens stabben om de river tenzij ie een erg hoge AF heeft natuurlijk, deze kerel dus niet.

@ cowboykoen: A2s zit wel nog in m'n range :) Maar ja ik denk niet dat hij daar van uitgaat. Ik heb verder niet genoeg stats op hem om er vanuit te gaan dat ie kan floaten maar ik denk gwn dat ie ook nog wat air of handen gaat betten die ik beat heb op turn. Normaal gezien geeft ie die wel op op river, echter bet ie mss wel z'n air door op die A die een perfecte scarecard is voor hem, maar ik wou ff gwn de rollen omkeren dus.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Als je hier cbet moet je weten dat je eigenlijk cbet als bluff want de enige slechtere 'value'hand die jou miss zal callen is 88.
      Voor de rest heeft ie floats/Kx/draws/TT+ in zijn range. Als je hier dus weet dat villain heel wat float kun je nog wel profitabel ch/c op de turn maar meestal kun je hier best gewoon gaan ch/folden.
      Na je call op de turn veronderstel ik dat je dat doet omdat je denkt voor te staan, daarom dat ik het dan raar vind dat je dan plots op de river je hand in een bluff gaat veranderen, je rept niks en het enige dat je doet folden is TT-QQ en zijn floats natuurlijk maar daar sta je tegen voor dus die moet je er niet uitbluffen.
      Als ik hier de turn ch/c omdat ik weet dat villain veel float/semiblufft met zijn draws, 7x handen zal ik hier ook altijd deze river ch/callen omdat hij hier met een bet niks kan reppen buiten een setje