Campzone poker tour

• 7 antwoorden
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      kom uit ehv, wat gaat dat geintje kosten om toegang te krijgen? ;)
    • roycus
      roycus
      Bronze
      http://www.codemasterscampzone.nl/deelname/prijsinfo/

Hier vind je alles ;)

Lijkt me erg leuk als je kan komen!! :D

Enkele bekende gezichten voor jou zijn:

Smaxy001
      Koekieman1
      Widelegs
      Ironlefty
      Misschien dat Remmetje en Bac ook nog zouden komen ......

Anyways let me know, ik heb Skype de hele avond nog aan. Om goed af te spreken etc .....

Gezelli!!!!!! :D
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      ga je 11 dagen? misschien dat ik dan nl 1 dagje/ nachtje kom (zaterdag?)

ik weet denk ik vanavond nog nix, dus betwijfel of ik je al iets kan laten weten. Als je internet hebt en al vaststaande plannen dan mail me ff, misschien dat ik dan vrijdag ff mail
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Nee we gaan niet 11 dagen dit jaar. We gaan het eerste weekend, en"Het Main event" zal dus de eerste zaterdagavond zijn.

Er is plek zat om te pitten, maar niet bij mij in bed ;) Dus eigen luchtbedje ofzo zal wel handig zijn.

Verder is het aan te raden om een Laptop of externe harde schijf mee te nemen. Dan kan je daar nog wat downloaden (Films, muziek etc.), om zo doende je inschrijfgeld er een beetje mee te compenseren ;)

Zou wel leip zijn, als je zou komen :tongue:
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Ik heb al twee lans gehad de afgelopen 2 weken, dus ik sla deze over.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Nou Ppls Campzone was zeer geslaagd! Leuke SnG/Mtt gespeeld. De harde schijven weer vol, met series en films voor een jaar(tje) :P

En hier nog wat foto's en een filmpje, om een indruk te krijgen van de sfeer. Er staan een paar leuke foto's van een Mtt, op zaterdag middag, met een €5,- buy in, in een freezeout.

Enjoy the shit :D

Foto's : http://gallerij.widelegs.nl/#21.0

Filmpje : http://nl.youtube.com/watch?v=hq-kalisBqU

In het filmpje wordt het water onder onze tent weggepompt. Het was een natte bedoeling, een beetje pech met de plek :P

Anyway, volgend jaar, wil ik op campzone, een aantal Mtt-jes organiseren, verspreid over 4 of 5 dagen. Een soort CPT, met een main event, en side-events..... Over de preciese vorm kom ik nog terug, maar heb je tips of goeie ideeen, plaats ze dan hier ;)
    • MagpieManny
      MagpieManny
      Bronze
      Als ik niet stront ziek was geweest had het me leuk geleken, maar helaas... Ik was stront ziek...

SNG"s MTT's allemaal om de hoek in eindhoven. Had ik dat maar geweten, zoek al een hele tijd wat meer poker actie en niet HC.. daarvoor heb ik het geld nog niet....

Ik heb het altijd moeten doen met Edities van Kloosterpoker ;) Het enige MTT dat ik ooit gespeeld heb, en dat is omdat ik het zelf organiseer... (Werkt niet echt, rebuys regelen en je kaarten kijken. Volgende x neemt iemand anders die verantwoordelijkheden over.

Ziet er wel geinig uit, campzone...