Exchage rates William Hill Poker

• Basjuh007
      Basjuh007
      Bronze
      Since i didnt know that it would effect my bankroll wether i would put my main currency in euro's or dollars ( apparently if your account is in euro's and you join a dollar table every time leave the table you pay exchange rates) i asked support what to do about it , the following happened :

Basjuh007: hello
      Basjuh007: how do i change my currency from euro to dollar?
      ChatOperator2: Sam: Hi! My name is Sam from Online Support.
      ChatOperator2: Sam: Hi, Bas,
      ChatOperator2: Sam: *.
      ChatOperator2: Sam: Before you can change your currency, you must meet the following requirements:
      ChatOperator2: Sam: 1. Zero balance (0) in your main/sports account and in your poker account.
      ChatOperator2: Sam: 2. No open bets.
      ChatOperator2: Sam: 3. No open gaming sessions.
      ChatOperator2: Sam: You will not be able to use the same nickname if you will change your currency.
      Basjuh007: are you serious???
      ChatOperator2: Sam: Unfortunately, you have not met one of the requirements. You may just withdraw your balance and wait for it to reflect on the account you have withdrawn it to and wait for your bets and gaming sessions to be settled then contact Online Support for currency change.
      Basjuh007: so now i have to pay exchange rates every time i play on a dollar table??
      ChatOperator2: Sam: Yes, since you did not meet the following requirements.
      Basjuh007: the website doesnt have to pay anything for just changing it from euro to dollar within the account but you charge your players for it
      Basjuh007: so basically you are taking money from players that you dont have to pay yourself, thats quite bad :(
      Basjuh007: since i cant withdraw the money from my account because it is from poker strategy this means that im stuck paying everytime
      Basjuh007: is there no way an admin can change it for me without meeting the requirement for an empty cashier?
      ChatOperator2: Sam: It's not that, but when you tried to enter a dollar table your money will be automatically be converted to the table currency.
      ChatOperator2: Sam: Once you meet the requirements you may contact us again about your request.
      Basjuh007: yes which doesnt cost the site anything yet you make players pay for it... really weird.
  • 4 antwoorden
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Is dit op 770 ook zo eigenlijk? Heb mijn 7,70 in euro's gekregen ipv dollars aangezien ik een euro-account gekozen had. Maar de meeste mensen spelen inderdaad in dollars of ponden. Dus zodra ik aan een tafel plaatsneem anders dan euro's krijg ik de melding dat hij het omzet in andere currency. Nog niet de hele FAQ uitgeplozen of Poker770 hier dus ook geld achterhoudt voor het converteren.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Als het goed is wordt het geld wanneer je aan tafel gaat zitten omgezet naar $ volgende de "huidige koers". Zodra je de tafel verlaat, dan wordt dit ook weer teruggerekend met dezelfde koers. Dus in principe verlies je door het omrekenen bij cashgames niets. Behalve door afrondingen achter de komma.

Stel je koopt voor 5 euro $10 aan de tafel en je kunt daar verdubbelen naar $20. Dan zou dit bij het verlaten van de tafel, aan dezelfde koers omgerekend moeten worden naar 10 Euro.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Je betaald idd geen conversiekosten en de koers is hetzelfde bij uitbetalen als bij inkopen.
    • Basjuh007
      Basjuh007
      Bronze
      oh ok , dan heb ik dat verkeerd begrepen , bedankt voor de informatie :f_thumbsup: