probleem HEM

• liessens
      liessens
      Bronze

De eerste foutmelding is als ik HEM opstart, als ik dan doorga en eender wat in HEM wil doe, komt er de tweede foutmelding op en kan ik niks doen
  • 4 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Zou je eens kunnen proberen HEM als admin op te starten? (rechter muisklik op het desktopicoon-> 'run als admin')
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Ik heb niet HEM defienitief aangeschaft en ondervind nog steeds zelfde probleem.

De oplossing van Nordin werkt, maar ik zou liever andere oplossing hebben, aangezien ik meestal op family pc zit en elke keer als ik HEm wil opstarten, moeten vragen aan ouders werkt niet en begrijp ook wel dat ze hun wachtwoord niet willen geven. Wie weet wat voor vertrouwelijke informatie ze op hun gebruiker hebben staan :P
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Zoals ik al aangaf op Skype.
      je ouders hebben admin rechten. Jij waarschijnlijk alleen maar gebruikersrechten.

HEM moet gegevens kunnn wegschrijven en daar heeft hij een account voor met rechten op de map: "C:\Program Files\RVG Software\Holdem Manager\......"

Als ze de rechten op deze map openzetten voor je is het opgelost denk ik en hoef jij niet elke keer te vragen of ze het WW willen invullen.

Kan je desnoods uitleggen stap voor stap hoe jij of hun dat kunnen instellen.
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Het is opgelost