FR NL50 QQ tegen btn raise

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      btn speelt 17-13 met 3bet percentage van 3.4

Preflop doe ik het niet slecht tegen zijn 3bet range vanaf de btn dus ik flat met 4bet isoleer ik me denk ik alleen tegen beter.

Flop vroeg ik me af wat hier de beste move is, ik vroeg me tijdens de hand of dit nu wel of niet zijn 3bet range hard hit of niet. Dus ofwel ik check raise ofwel ik donk. Als ik donk wat is dan een mooie sizing?

owja btn cbet als pfr 56% dus das niet echt veel

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      SB ($47.12)
      BB ($34.29)
      UTG ($58.40)
      UTG+1 ($19.25)
      UTG+2 ($30.34)
      MP1 ($49.50)
      Hero ($50)
      BTN ($52.26)

Dealt to Hero Q:club: Q:spade:

fold, fold, fold, fold, Hero raises to $1.50, BTN raises to $6.50, fold, fold, Hero calls $5

FLOP ($13.75) 2:diamond: 2:spade: 3:diamond:
  • 2 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      hehe je denkt met je QQ voor te staan en dan vraag je of die F m hard hit? :tongue:
      Als je pre denkt voor te staan sta je dat nu natuulijk ook of hij moet quads/FH feglopt hebben anders het ie hooguit een lager overpair/FD.

Zou hier nooit donken maar gewoon ch/r en broke gaan.

Wat is zijn 3bet vanaf de BU (liefst zelfs vs CO oR) ? Meestal 3betten ze hier toch best wijd vs CO, ik zou gewoon pre broke gaan om ook van zijn AK max value te krijgen. Nu krijg je max 1 cbet van AK en anders zn stack... OOP speelt klote want van AK krijg je nog 1 cbet en stel hij 3bet TT en de F heeft een A/K dan sta je d\aar ook mooi met je QQ vs een cbet...

Merk dat regular tafels t wel standaard is dat mensen met AK/QQ+ broke gaan in blindsituaties en shortstackers vanaf elke positie. Ook zitten er nog fishes tussen die et met minder doen. tegen AK/QQ+ heb je gewoon 55,7% equity dus zou hier mooi broke gaan.
      Weet niet hou jouw stats zijn maar ik krijg t idee dat je wel uber readable bent omdat je allen AA jamt pre? Als je alles gaat flatten moet je die ook gaan flatten of meer gaan 4betten ;)
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Preflop is goed.
      Postflop is dan een erg goed board voor je, als je preflop dacht voor te staan dan zul je nu ook nog altijd voorstaan omdat hij nagenoeg geen 2x in zijn range heeft.
      De beste optie is hier dan een check/raise, een donkbet is vaak een beetje een domme move (zoals het woord zelf al aangeeft), omdat je zo villain de kans ontneemt om een bluffcbet te plaatsen met AK/AQ handen waardoor je dus value laat liggen.