FR NL50 QQ 3way on drawy flop 1/2ps donkbet

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Dit blijf ik echt super lastige spots vinden bb donked hier half potsize op drawy board. Heb ook nagenoeg geen read, hu raise ik hier vaak. Flatten gaat nu al helemaal niet omdat ik dan sb in price dus dacht dat grote raise enige goede move zou zijn.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      SB ($16.29)
      BB ($38.06)
      UTG ($51.60)
      Hero ($50)
      UTG+2 ($51.21)
      MP1 ($30.82)
      MP2 ($63.97)
      CO ($120)
      BTN ($61.39)

Dealt to Hero Q:heart: Q:club:

fold, Hero raises to $2, fold, fold, fold, fold, fold, SB calls $1.75, BB calls $1.50

FLOP ($6) 6:diamond: 7:heart: T:diamond:

SB checks, BB bets $3, Hero???
  • 2 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      had die spot ook pas zie mijn andere KK hand.

Ik heb geleerd dus 3-way wel te flatten en als de T een blank is nog es te callen en dan R te folden (of als villian erg agro is en veel barrelt nog es callen), ookal krijgen villians dan odds om te drawen, 3way is een donk sterk en toch vaker uit protectie.
      Zou hier voor potcontrol gaan en callen.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Een call is hier inderdaad de beste optie, omdat BB zijn donk toch sterkte uitstraalt en de SB nog achter je moet handelen is het een goed idee om voor potcontol te gaan. De SB krijgt dan wel de odds om te callen maar daar staat tegenover dat je ook een easy fold hebt op een 8/9 of :diamond: turn.
      Indien de SB dan foldt op de flop en BB weer zo een zwakke bet plaatst op een blanke turn kun je hier dan wel gaan shoven omdat ie toch niet full stacked zit en je enkel achter ligt op monsters